Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.11.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 25 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2021. - 2025. g.
  • Referāts 'Iniciatīvas "Skolas soma" īstenošanas specifika sākumskolā', 1.
  • Referāts 'Iniciatīvas "Skolas soma" īstenošanas specifika sākumskolā', 2.
  • Referāts 'Iniciatīvas "Skolas soma" īstenošanas specifika sākumskolā', 3.
  • Referāts 'Iniciatīvas "Skolas soma" īstenošanas specifika sākumskolā', 4.
  • Referāts 'Iniciatīvas "Skolas soma" īstenošanas specifika sākumskolā', 5.
  • Referāts 'Iniciatīvas "Skolas soma" īstenošanas specifika sākumskolā', 6.
  • Referāts 'Iniciatīvas "Skolas soma" īstenošanas specifika sākumskolā', 7.
  • Referāts 'Iniciatīvas "Skolas soma" īstenošanas specifika sākumskolā', 8.
  • Referāts 'Iniciatīvas "Skolas soma" īstenošanas specifika sākumskolā', 9.
  • Referāts 'Iniciatīvas "Skolas soma" īstenošanas specifika sākumskolā', 10.
  • Referāts 'Iniciatīvas "Skolas soma" īstenošanas specifika sākumskolā', 11.
  • Referāts 'Iniciatīvas "Skolas soma" īstenošanas specifika sākumskolā', 12.
  • Referāts 'Iniciatīvas "Skolas soma" īstenošanas specifika sākumskolā', 13.
  • Referāts 'Iniciatīvas "Skolas soma" īstenošanas specifika sākumskolā', 14.
  • Referāts 'Iniciatīvas "Skolas soma" īstenošanas specifika sākumskolā', 15.
  • Referāts 'Iniciatīvas "Skolas soma" īstenošanas specifika sākumskolā', 16.
  • Referāts 'Iniciatīvas "Skolas soma" īstenošanas specifika sākumskolā', 17.
  • Referāts 'Iniciatīvas "Skolas soma" īstenošanas specifika sākumskolā', 18.
  • Referāts 'Iniciatīvas "Skolas soma" īstenošanas specifika sākumskolā', 19.
  • Referāts 'Iniciatīvas "Skolas soma" īstenošanas specifika sākumskolā', 20.
  • Referāts 'Iniciatīvas "Skolas soma" īstenošanas specifika sākumskolā', 21.
  • Referāts 'Iniciatīvas "Skolas soma" īstenošanas specifika sākumskolā', 22.
  • Referāts 'Iniciatīvas "Skolas soma" īstenošanas specifika sākumskolā', 23.
  • Referāts 'Iniciatīvas "Skolas soma" īstenošanas specifika sākumskolā', 24.
  • Referāts 'Iniciatīvas "Skolas soma" īstenošanas specifika sākumskolā', 25.
  • Referāts 'Iniciatīvas "Skolas soma" īstenošanas specifika sākumskolā', 26.
  • Referāts 'Iniciatīvas "Skolas soma" īstenošanas specifika sākumskolā', 27.
  • Referāts 'Iniciatīvas "Skolas soma" īstenošanas specifika sākumskolā', 28.
  • Referāts 'Iniciatīvas "Skolas soma" īstenošanas specifika sākumskolā', 29.
  • Referāts 'Iniciatīvas "Skolas soma" īstenošanas specifika sākumskolā', 30.
  • Referāts 'Iniciatīvas "Skolas soma" īstenošanas specifika sākumskolā', 31.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  INICIATĪVAS “SKOLAS SOMA” VISPĀRĪGS RAKSTUROJUMS    7
1.1.  Iniciatīvas “Skolas soma” laikmetīgā aktualitāte un vērtība    7
1.2.  Programmas administrēšana un budžeta izmantošana    11
2.  SĀKUMSKOLAS SKOLĒNU ATTĪSTĪBAS ĪPATNĪBAS    13
2.1.  Jaunākā skolas vecuma skolēnu vispārīgs attīstības raksturojums    12
2.2.  Iniciatīvas “Skolas soma” kā mākslinieciskās jaunrades ietekme uz jaunākā skolas vecuma skolēnu attīstību    15
3.  PĒTĪJUMS PAR TĒMAS “INICIATĪVAS “SKOLAS SOMA” ĪSTENOŠANAS SPECIFIKA SĀKUMSKOLĀ”    17
3.1.  Aptauja par iniciatīvas realizēšanas specifiku sākumskolas klasēs    17
3.3.  Aptaujas rezultātu analīze    21
  Nobeigums    23
  Izmantotie avoti un literatūra    24
  Pielikums    25
Darba fragmentsAizvērt

Skaidra un ārkārtīgi cildena vērtību sistēma gadu simtiem ir dzīvojusi latviešu tautas apziņā un rīcībā. Skaisti un izcili tā ir noformulēta mūsu tautas garamantās – Latvju dainās, mūsu literatūras klasikā, mūsu domās un darbos.
Uz šo vērtību pamata ir tikusi dibināta Latvijas valsts. Ejot cauri daudziem gadsimtiem, mūsu vērtības ir bijušas skaidrākas par skaidru gan daudzajiem latvju zemes aizstāvjiem, gan barikāžu sargiem, kam tautas vērtības bija dārgākas par pašu dzīvību. Joprojām šīs vērtības ir pastāvēšanas un esības jautājums mums, mazajai latviešu tautai.
Lielajā pasaulē, kur Latvija un latvieši ir tikai maza saujiņa, nav viegli pastāvēt un nosargāt savas vērtības un ideālus. Vēl jo vairāk šobrīd, kad pasaulē valda ļoti liela informācijas un mācību daudzveidība. Ir tik viegli, atmetot daudzos gadsimtos uzkrāto pieredzi un vērtības, “plūst pa straumi”, neaizdomājoties, kur tā mūs nes.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants