Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Konspekts 'Nekustamā īpašuma ekonomika - mājas darbi', 1.
  • Konspekts 'Nekustamā īpašuma ekonomika - mājas darbi', 2.
  • Konspekts 'Nekustamā īpašuma ekonomika - mājas darbi', 3.
  • Konspekts 'Nekustamā īpašuma ekonomika - mājas darbi', 4.
  • Konspekts 'Nekustamā īpašuma ekonomika - mājas darbi', 5.
  • Konspekts 'Nekustamā īpašuma ekonomika - mājas darbi', 6.
  • Konspekts 'Nekustamā īpašuma ekonomika - mājas darbi', 7.
  • Konspekts 'Nekustamā īpašuma ekonomika - mājas darbi', 8.
  • Konspekts 'Nekustamā īpašuma ekonomika - mājas darbi', 9.
  • Konspekts 'Nekustamā īpašuma ekonomika - mājas darbi', 10.
  • Konspekts 'Nekustamā īpašuma ekonomika - mājas darbi', 11.
  • Konspekts 'Nekustamā īpašuma ekonomika - mājas darbi', 12.
  • Konspekts 'Nekustamā īpašuma ekonomika - mājas darbi', 13.
Darba fragmentsAizvērt

1.Nekustamo preču piedāvājuma veidi:
- vienkāršais piedavājums, kāds pastāv kustamo preču tirgū
- kopējais piedāvājums, kurš tiek pielietots makroekonomika
Nekustamo preču piedāvājums veido otru nekustamā īpašuma tirgus pastāvēšanas un funkcionēšanas piekšnoteikumu. Piedāvājumu veido sakarība starp darījumam piedāvātās nekustama īpašuma preces cenu un tās piedāvāto daudzumu, ņemot vērā piedāvājuma laiku un vietu. Piedāvājumu veidojošie tirgus dalībnieki parasti cenšas elastīgi reaģēt uz potenciālo pircēju mainīgajām prasībām, salāgojot tirgus cenu ar attiecīgās nekustamās preces ražošanas izmaksām. Tas neattiecas uz zemes tirgu, kur darījumos lielākā nozīme ir zemes izmantošanas labākā un efektīvākajā vaidā.

2.Tirgus līdzsvara izmaiņas:
Vērtējot tirgus līdzsvara cenu un tās iespējamās izmaiņas tuvākā un tālākā nākotnē, svarīgi apzināties, ka nekustamo preču pieprasījumus un piedāvājums pastāv neatkarīgi no tirgus līdzsvara cenas izmaiņam. Tas nenozīmē, ka šo preču pārdevēji būs ar mieru savā īpašumā esošās preces pārdot par cenām, kuras piekrīt maksāt potenciālie pircēji. Bet tirgus pastāvēšanas nepieciešamais priekšnoteikums ir pirkšanas un pārdošanas darījumi, jeb tirgošanās. Ja nenotiek šie darījumi, tirgus nepastāc, neatkarīgi no tā, ka pastāc pieprasījums un piedavājums.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants