Vērtējums:
Publicēts: 13.02.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Skolēnu pašpārvalde kā mērķtiecīgs kompetenču attīstīšanas rīks skolā', 1.
  • Prakses atskaite 'Skolēnu pašpārvalde kā mērķtiecīgs kompetenču attīstīšanas rīks skolā', 2.
  • Prakses atskaite 'Skolēnu pašpārvalde kā mērķtiecīgs kompetenču attīstīšanas rīks skolā', 3.
  • Prakses atskaite 'Skolēnu pašpārvalde kā mērķtiecīgs kompetenču attīstīšanas rīks skolā', 4.
  • Prakses atskaite 'Skolēnu pašpārvalde kā mērķtiecīgs kompetenču attīstīšanas rīks skolā', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Es izvēlējos šo pētījuma tēmu, jo, uzturoties skolā, tās ikdienā jutu un ievēroju, ka šeit aktīvi darbojas skolēnu pašpārvalde. Vēlāk, pētot skolas dokumentāciju, ievēroju, ka Vecpiebalgas vidusskolas klašu audzinātāju MK darba plānā 2017./2018.mācību gadam viena no aktuālajām prioritātēm ir: „Aktualizēt skolēnu pašpārvaldes darbību.” Tas man lika aizdomāties par to, kāpēc pašpārvalde šai skolai ir tik neatņemama ikdienas sastāvdaļa un kāpēc tai tiek pievērsta tik liela uzmanība. Izlēmu izpētīt, kāda ir pašpārvaldes sistēma šajā skolā, kā arī atrast būtiskākos ieguvumus no tās darbības. Manuprāt, pētījums var noderēt citām skolām, kurās vēl nedarbojas skolēnu pašpārvalde, lai gūtu motivāciju tās ieviešanai, balstoties uz citu skolu pieredzē fiksētajiem ieguvumiem.
Vispirms es veltīju laiku lai izpētītu izglītojamo pašpārvaldes reglamentu. Vecpiebalgas vidusskolas skolēnu pašpārvalde sastāv no 10 skolēniem vecumā no 8. līdz 12.klasei – pašpārvaldes prezidenta, pašpārvaldes prezidenta vietnieka - Bērnu tiesību aizsardzības grupas vadītāja, kultūras grupas vadītāja un vietnieka, sporta grupas vadītāja un vietnieka, izglītības grupas vadītāja un vietnieka un informācijas grupas vadītāja – lietveža, protokolista - un vietnieka. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants