Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.01.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Mobilo sakaru operatora "Tele 2" reklāmas efektivitāte', 1.
  • Referāts 'Mobilo sakaru operatora "Tele 2" reklāmas efektivitāte', 2.
  • Referāts 'Mobilo sakaru operatora "Tele 2" reklāmas efektivitāte', 3.
  • Referāts 'Mobilo sakaru operatora "Tele 2" reklāmas efektivitāte', 4.
  • Referāts 'Mobilo sakaru operatora "Tele 2" reklāmas efektivitāte', 5.
  • Referāts 'Mobilo sakaru operatora "Tele 2" reklāmas efektivitāte', 6.
  • Referāts 'Mobilo sakaru operatora "Tele 2" reklāmas efektivitāte', 7.
  • Referāts 'Mobilo sakaru operatora "Tele 2" reklāmas efektivitāte', 8.
  • Referāts 'Mobilo sakaru operatora "Tele 2" reklāmas efektivitāte', 9.
  • Referāts 'Mobilo sakaru operatora "Tele 2" reklāmas efektivitāte', 10.
  • Referāts 'Mobilo sakaru operatora "Tele 2" reklāmas efektivitāte', 11.
  • Referāts 'Mobilo sakaru operatora "Tele 2" reklāmas efektivitāte', 12.
  • Referāts 'Mobilo sakaru operatora "Tele 2" reklāmas efektivitāte', 13.
  • Referāts 'Mobilo sakaru operatora "Tele 2" reklāmas efektivitāte', 14.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Reklāmas psiholoģija darbībā    5
  TELE2 reklāma    6
  S-R modelis    7
  Izlemšanas process    8
  Izlemšanas veidi    9
  Secinājumi    10
  Priekšlikumi    11
  Izmantotā literatūra    12
  Pielikumi    13
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmas psiholoģija, veicot psiholoģisku pētījumus, atklāj reklāmas komunikāciju likumsakarības un palīdz izveidot efektīvāku reklāmu. Pasaulē eksistē vairākas organizācijas, kuru darbība saistītas tieši ar reklāmas komunikācijas aspektiem.
Kā piemēru var aprakstīt situāciju, kurā uzņēmējs vēlās, izmantojot savas tehnoloģiskās iespējas, sākt jauna produkta vai pakalpojuma ražošanu. Pirmais solis, kas būtu jādara ir jāapzinās produkta veids, kurš būtu visatbilstošākais mērķim. Otrais solis ir noskaidrot, kas būtu šī produkta lietotāji, t.i., izdalīt mērķa grupu, to var izdarīt ar kvantitatīvām metodēm. Turpinājumā no šīm grupām uzaicināt savstarpēji nepazīstamus cilvēkus, lai ar fokusa grupas diskusiju palīdzību noskaidrotu vairākus reklāmas koncepcijas izstrādei nepieciešamus faktus.
Nav noslēpums, ka daudzi reklāmas projekti Latvijā tiek virzīti bez jebkādiem šāda veida pētījumiem, un tas arī ir galvenais cēlonis reklāmas neefektivitātei.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants