Vērtējums:
Publicēts: 07.05.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Reklāmas psiholoģiskā ietekme uz cilvēku', 1.
  • Prezentācija 'Reklāmas psiholoģiskā ietekme uz cilvēku', 2.
  • Prezentācija 'Reklāmas psiholoģiskā ietekme uz cilvēku', 3.
  • Prezentācija 'Reklāmas psiholoģiskā ietekme uz cilvēku', 4.
  • Prezentācija 'Reklāmas psiholoģiskā ietekme uz cilvēku', 5.
  • Prezentācija 'Reklāmas psiholoģiskā ietekme uz cilvēku', 6.
  • Prezentācija 'Reklāmas psiholoģiskā ietekme uz cilvēku', 7.
  • Prezentācija 'Reklāmas psiholoģiskā ietekme uz cilvēku', 8.
  • Prezentācija 'Reklāmas psiholoģiskā ietekme uz cilvēku', 9.
  • Prezentācija 'Reklāmas psiholoģiskā ietekme uz cilvēku', 10.
  • Prezentācija 'Reklāmas psiholoģiskā ietekme uz cilvēku', 11.
  • Prezentācija 'Reklāmas psiholoģiskā ietekme uz cilvēku', 12.
  • Prezentācija 'Reklāmas psiholoģiskā ietekme uz cilvēku', 13.
Darba fragmentsAizvērt

Izpētīt un iepazīties ar teorētisko literatūru
2) Iepazīties ar reklāmas uztveres psiholoģiskajām īpatnībām
3) Veikt eksperimentu;
4) Aptaujāt jauniešus vecuma grupā no 11 – 17 gadiem
5) Izdarīt secinājumus par teorētiskā un praktiskā pētījuma iegūtajiem rezultātiem;
6) Izveidot autora ieteikumus efektīvai vizuālai reklāmai…

Autora komentārsAtvērt
Atlants