Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.01.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Prezentācija 'Skolvadība - problēmsituācija. Vadītājs un likumdošana', 1.
  • Prezentācija 'Skolvadība - problēmsituācija. Vadītājs un likumdošana', 2.
  • Prezentācija 'Skolvadība - problēmsituācija. Vadītājs un likumdošana', 3.
  • Prezentācija 'Skolvadība - problēmsituācija. Vadītājs un likumdošana', 4.
  • Prezentācija 'Skolvadība - problēmsituācija. Vadītājs un likumdošana', 5.
  • Prezentācija 'Skolvadība - problēmsituācija. Vadītājs un likumdošana', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Teorētiskais risinājums
1.Persona ar speciālām vajadzībām var iegūt speciālo izglītību izglītības iestādē, ja tai šajā iestādē ir nodrošinātas iespējas iegūt veselības stāvoklim un attīstības traucējumu raksturam atbilstošu izglītību.(1. Izglītības likuma 42. pants)
2. Pedagoģiskie un sociālās sfēras darbinieki īpaši jāapmāca darbam ar bērniem ar īpašām vajadzībām. Šim nolūkam Izglītības un Zinātnes ministrija un Labklājības ministrija izstrādā speciālas apmācību programmas.(2. Pedagoģisko un sociālās sfēras darbinieku sagatavošana darbam ar bērniem ar īpašām vajadzībām 56. pants)
3. Vadītāja kompetence- prast izstrādāt vērtēšanas kritērijus un izvērtēt procesu un rezultātu, prast pieņemt lēmumus un pārraudzīt to īstenošanu.(3. 117. lpp..)
4.Bērnu tiesību aizsardzības likuma 11. pants nosaka , ka visiem bērniem ir vienādas tiesības un iespējas iegūt izglītību atbilstoši katra spējām.(4. 13. lpp..)
5. Saskaņā ar Darba likumu vadītājam jānodrošina skolotājam droši un radoši darba apstākļi. (4. 13. lpp..)

Autora komentārsAtvērt
Atlants