• Mūsdienu vidusskolēnu uzmanības piesaistīšana reklāmām un tās psiholoģiskie faktori

     

    Referāts20 Psiholoģija

Vērtējums:
Publicēts: 11.10.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 17 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Mūsdienu vidusskolēnu uzmanības piesaistīšana reklāmām un tās psiholoģiskie fakt', 1.
  • Referāts 'Mūsdienu vidusskolēnu uzmanības piesaistīšana reklāmām un tās psiholoģiskie fakt', 2.
  • Referāts 'Mūsdienu vidusskolēnu uzmanības piesaistīšana reklāmām un tās psiholoģiskie fakt', 3.
  • Referāts 'Mūsdienu vidusskolēnu uzmanības piesaistīšana reklāmām un tās psiholoģiskie fakt', 4.
  • Referāts 'Mūsdienu vidusskolēnu uzmanības piesaistīšana reklāmām un tās psiholoģiskie fakt', 5.
  • Referāts 'Mūsdienu vidusskolēnu uzmanības piesaistīšana reklāmām un tās psiholoģiskie fakt', 6.
  • Referāts 'Mūsdienu vidusskolēnu uzmanības piesaistīšana reklāmām un tās psiholoģiskie fakt', 7.
  • Referāts 'Mūsdienu vidusskolēnu uzmanības piesaistīšana reklāmām un tās psiholoģiskie fakt', 8.
  • Referāts 'Mūsdienu vidusskolēnu uzmanības piesaistīšana reklāmām un tās psiholoģiskie fakt', 9.
  • Referāts 'Mūsdienu vidusskolēnu uzmanības piesaistīšana reklāmām un tās psiholoģiskie fakt', 10.
  • Referāts 'Mūsdienu vidusskolēnu uzmanības piesaistīšana reklāmām un tās psiholoģiskie fakt', 11.
  • Referāts 'Mūsdienu vidusskolēnu uzmanības piesaistīšana reklāmām un tās psiholoģiskie fakt', 12.
  • Referāts 'Mūsdienu vidusskolēnu uzmanības piesaistīšana reklāmām un tās psiholoģiskie fakt', 13.
  • Referāts 'Mūsdienu vidusskolēnu uzmanības piesaistīšana reklāmām un tās psiholoģiskie fakt', 14.
  • Referāts 'Mūsdienu vidusskolēnu uzmanības piesaistīšana reklāmām un tās psiholoģiskie fakt', 15.
  • Referāts 'Mūsdienu vidusskolēnu uzmanības piesaistīšana reklāmām un tās psiholoģiskie fakt', 16.
  • Referāts 'Mūsdienu vidusskolēnu uzmanības piesaistīšana reklāmām un tās psiholoģiskie fakt', 17.
  • Referāts 'Mūsdienu vidusskolēnu uzmanības piesaistīšana reklāmām un tās psiholoģiskie fakt', 18.
  • Referāts 'Mūsdienu vidusskolēnu uzmanības piesaistīšana reklāmām un tās psiholoģiskie fakt', 19.
  • Referāts 'Mūsdienu vidusskolēnu uzmanības piesaistīšana reklāmām un tās psiholoģiskie fakt', 20.
  • Referāts 'Mūsdienu vidusskolēnu uzmanības piesaistīšana reklāmām un tās psiholoģiskie fakt', 21.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija   
  Summary    4
  Ievads    4
1.  Uztvere    5
1.1.  Prāta uztveršanas spējas    6
1.2.  Krāsu ietekme uz uztveri    7
2.  Reklāma    9
2.1.  Uzmanības piesaistīšana    10
2.2.  Reklāmas darbošanās īpatnības    12
2.3.  Mērķauditorija un tās iedalījums    13
3.  Pētījuma rezultātu analīze    14
  Secinājumi    20
  Izmantotie informācijas avoti    21
  Pielikums    22
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Uztvere ir procesu kopums, kas palīdz cilvēkam atpazīt un organizēt sajūtas un piešķirt tām jēgu.
2. Uztveri ietekmē noskaņojums, veselības stāvoklis, intereses, profesija, vecums, dzimums un citi personīgie un cilvēciskie faktori.
3. Sievietēm un vīriešiem ir atšķirīgs galvas smadzeņu pagarinājums, kas atrodas galvaskausa pagarinājumā. Sievietēm ir divas X hromosomas, kamēr vīriešiem ir tikai viena.
4. Laikrakstos, pievienojot krāsainu virsrakstu, lasītāju skaits vīriešu vidū palielinās par 77%, un sieviešu vidū par 55%.
5. Pašas pareizākās krāsu kombinācijas tiek atzītas par sarkanu uz balta fona, melns uz dzeltena fona un zils uz balta fona.
6. Pati veiksmīgākā formula reklāmās ir A.I.D.A - attention, interest, desire, action.
7. Ļoti labi jāpārskata sava mērķauditorija, lai cilvēki paši pievērstu uzmanību reklāmai.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants