Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.11.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 25 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'AS "Rīgas piena kombināts" tirgus analīze', 1.
  • Referāts 'AS "Rīgas piena kombināts" tirgus analīze', 2.
  • Referāts 'AS "Rīgas piena kombināts" tirgus analīze', 3.
  • Referāts 'AS "Rīgas piena kombināts" tirgus analīze', 4.
  • Referāts 'AS "Rīgas piena kombināts" tirgus analīze', 5.
  • Referāts 'AS "Rīgas piena kombināts" tirgus analīze', 6.
  • Referāts 'AS "Rīgas piena kombināts" tirgus analīze', 7.
  • Referāts 'AS "Rīgas piena kombināts" tirgus analīze', 8.
  • Referāts 'AS "Rīgas piena kombināts" tirgus analīze', 9.
  • Referāts 'AS "Rīgas piena kombināts" tirgus analīze', 10.
  • Referāts 'AS "Rīgas piena kombināts" tirgus analīze', 11.
  • Referāts 'AS "Rīgas piena kombināts" tirgus analīze', 12.
  • Referāts 'AS "Rīgas piena kombināts" tirgus analīze', 13.
  • Referāts 'AS "Rīgas piena kombināts" tirgus analīze', 14.
  • Referāts 'AS "Rīgas piena kombināts" tirgus analīze', 15.
  • Referāts 'AS "Rīgas piena kombināts" tirgus analīze', 16.
  • Referāts 'AS "Rīgas piena kombināts" tirgus analīze', 17.
  • Referāts 'AS "Rīgas piena kombināts" tirgus analīze', 18.
  • Referāts 'AS "Rīgas piena kombināts" tirgus analīze', 19.
  • Referāts 'AS "Rīgas piena kombināts" tirgus analīze', 20.
  • Referāts 'AS "Rīgas piena kombināts" tirgus analīze', 21.
  • Referāts 'AS "Rīgas piena kombināts" tirgus analīze', 22.
  • Referāts 'AS "Rīgas piena kombināts" tirgus analīze', 23.
  • Referāts 'AS "Rīgas piena kombināts" tirgus analīze', 24.
  • Referāts 'AS "Rīgas piena kombināts" tirgus analīze', 25.
  • Referāts 'AS "Rīgas piena kombināts" tirgus analīze', 26.
  • Referāts 'AS "Rīgas piena kombināts" tirgus analīze', 27.
  • Referāts 'AS "Rīgas piena kombināts" tirgus analīze', 28.
  • Referāts 'AS "Rīgas piena kombināts" tirgus analīze', 29.
  • Referāts 'AS "Rīgas piena kombināts" tirgus analīze', 30.
  • Referāts 'AS "Rīgas piena kombināts" tirgus analīze', 31.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  UZŅĒMUMA APRAKSTS    4
1.1.  VĒSTURE    4
1.2.  UZŅĒMUMA DARBĪBA    4
2.  MĀRKETINGA MAKROVIDE    6
2.1.  SOCIĀLEKONOMISKIE UN DEMOGRĀFISKIE FAKTORI    6
2.2.  KULTŪRAS UN IZGLĪTĪBAS FAKTORI    7
2.3.  POLITISKIE UN TIESISKIE FAKTORI    8
2.4.  TEHNISKIE UN TEHNOLOĢISKIE FAKTORI    10
2.5.  APKĀRTĒJĀS VIDES FAKTORI    10
3.  MĀRKETINGA MIKROVIDE    12
3.1.  PIEGĀDĀTĀJI UN STARPNIEKI    12
3.2.  KLIENTI    15
3.3.  EKSPORTS    16
3.4.  KONKURENTI    17
3.5.  A/S RPK KONKURĒTSPĒJAS NOVĒRTĒJUMS    21
4.  SVID ANALĪZE    22
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    25
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    27
  Pielikumi    28
Darba fragmentsAizvērt

Pēc Latvijas iestāšanās Eiropas Savienībā aktuāla ir kļuvusi Latvijas uzņēmumu konkurētspēja savā, Eiropas un arī pasaules tirgū. Akciju sabiedrība „Rīgas piena kombināts” ir viens no uzņēmumiem, kas cenšas un arī sekmīgi izpilda ES standartus un prasības, lai nostiprinātu savas pozīcijas ne vien Latvijas, bet arī visas Eiropas tirgū.
Piena pārstrādes un ražošanas nozarē samērā sekmīgi darbojas diezgan daudz uzņēmumu, tā kā A/S „Rīgas piena kombināts” ir viens no vadošākajiem uzņēmumiem šajā nozarē, darbā bija viegli pielietot tirgzinību kursa laikā iegūtās zināšanas.
Darba mērķis ir noskaidrot Rīgas piena kombināta vietu un situāciju Latvijas tirgū.
Šajā kursa darbā tiek veikta uzņēmuma A/S „Rīgas piena kombināts” mārketinga vides analīze, izdarīti secinājumi un izteikti priekšlikumi.
Darbā tika izmantoti apstrādāti avoti – galvenokārt A/S „Rīgas piena kombināts” mājas lapa internetā, citu uzņēmumu mājas lapas, periodiskie izdevumi, mācību grāmatas, enciklopēdijas.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants