• Pedagoģiski psiholoģiskās darba īpatnības, strādājot ar pirmsskolas vecuma bērnu

     

    Konspekts3 Pedagoģija

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.08.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Pedagoģiski psiholoģiskās darba īpatnības, strādājot ar pirmsskolas vecuma bērnu', 1.
  • Konspekts 'Pedagoģiski psiholoģiskās darba īpatnības, strādājot ar pirmsskolas vecuma bērnu', 2.
  • Konspekts 'Pedagoģiski psiholoģiskās darba īpatnības, strādājot ar pirmsskolas vecuma bērnu', 3.
  • Konspekts 'Pedagoģiski psiholoģiskās darba īpatnības, strādājot ar pirmsskolas vecuma bērnu', 4.
  • Konspekts 'Pedagoģiski psiholoģiskās darba īpatnības, strādājot ar pirmsskolas vecuma bērnu', 5.
  • Konspekts 'Pedagoģiski psiholoģiskās darba īpatnības, strādājot ar pirmsskolas vecuma bērnu', 6.
  • Konspekts 'Pedagoģiski psiholoģiskās darba īpatnības, strādājot ar pirmsskolas vecuma bērnu', 7.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Bērna attīstība no 3-7 gadiem    4
2.  3 - 6/7 gadu vecumam raksturīgs    5
3.  Pedagoģiski psiholoģiskās darba īpatnības    6
Darba fragmentsAizvērt

Mācības pirmsskolas izglītības iestādē galvenokārt veicina intelektuālo darbību, bet ar rotaļu palīdzību attīsta gribu ( un tās īpašības ), kas palīdz pārvarēt grūtības un sasniegt izvirzīto mērķi. Tā bērni iemācās sadarboties ne tikai pāros, bet arī nelielās grupās, mācoties personīgās intereses savienot ar grupas interesēm.
Starp pirmsskolas vecuma bērniem ir tādi, kuri neiesaistās rotaļās vai arī nespēj sekot līdzi spēles noteikumiem. Šādus bērnus var iedalīt divās grupās:
• bērni, kurus var nosaukt par kautrīgiem un tāpēc viņiem ir saskarsmes problēmas.
• Bērni, kurus var nosaukt par agresīviem un egocentriskiem bērniem.
Pirmajiem saskarsmes grūtības saistās ar to, ka viņi baidās no citiem bērniem un tāpēc neiesaistās rotaļās.
Otrajiem – ar to, ka . viņi ir agresīvi un visu darbību centrē tikai uz sevi, nerēķinoties ar pārējiem bērniem.

Atkarībā no vecāku vai pedagoga attieksmes, kā arī no bērna iniciatīvas un darbošanās novērtējuma, bērnā veidojas iniciatīva – kā turpmāko attīstību veicinošs faktors, vai arī pretējā gadījumā – vainas izjūta.[1., 54-55]

Autora komentārsAtvērt
Atlants