Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.01.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Aptauju analīze par uzņēmumu "McDonalds"', 1.
  • Konspekts 'Aptauju analīze par uzņēmumu "McDonalds"', 2.
  • Konspekts 'Aptauju analīze par uzņēmumu "McDonalds"', 3.
  • Konspekts 'Aptauju analīze par uzņēmumu "McDonalds"', 4.
  • Konspekts 'Aptauju analīze par uzņēmumu "McDonalds"', 5.
  • Konspekts 'Aptauju analīze par uzņēmumu "McDonalds"', 6.
  • Konspekts 'Aptauju analīze par uzņēmumu "McDonalds"', 7.
  • Konspekts 'Aptauju analīze par uzņēmumu "McDonalds"', 8.
  • Konspekts 'Aptauju analīze par uzņēmumu "McDonalds"', 9.
  • Konspekts 'Aptauju analīze par uzņēmumu "McDonalds"', 10.
  • Konspekts 'Aptauju analīze par uzņēmumu "McDonalds"', 11.
  • Konspekts 'Aptauju analīze par uzņēmumu "McDonalds"', 12.
  • Konspekts 'Aptauju analīze par uzņēmumu "McDonalds"', 13.
  • Konspekts 'Aptauju analīze par uzņēmumu "McDonalds"', 14.
  • Konspekts 'Aptauju analīze par uzņēmumu "McDonalds"', 15.
Darba fragmentsAizvērt

Aptauja

MC Donald`s ieņem 8. vietu pasules brendu top 10. Aptauja tika veikta, lai noskiadrotu vai MC Donald`s brenda pozicionēšana ir bijusi veiksmīga Latvijas tirgū.
Kritēriji, pēc kuriem autori vadījās aptaujas analizēšanas laikā, ir principi, kurus MC Donald`s kompānija ir noteikusi kā veiksmīgus brenda pozicionēšanas kritērijus. Šie kritēriji ir:

McDonald’s brenda identitāte- identitātes būtība
Ēdiena kvalitāte- vienmēr silts, ar labu garšu un pieejams jebkurā pasaules vietā.
Apkalpošana- ātra, uzmanīga, darudzīgaun bez liekiem uztraukumiem.
Ērtība- pieejams jebkur, ātra apkalpošana- “ātrs ēdiens”.
Piedāvājamās vērtības- labs produktts par samērīgu cenu.
Klienti- mērķtirgus- ģimenes un bērni, jaunieši.

Autora komentārsAtvērt
Atlants