Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.03.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Ir
  • Prezentācija 'Mana pedagoģiskā koncepcija', 1.
  • Prezentācija 'Mana pedagoģiskā koncepcija', 2.
  • Prezentācija 'Mana pedagoģiskā koncepcija', 3.
  • Prezentācija 'Mana pedagoģiskā koncepcija', 4.
  • Prezentācija 'Mana pedagoģiskā koncepcija', 5.
  • Prezentācija 'Mana pedagoģiskā koncepcija', 6.
  • Prezentācija 'Mana pedagoģiskā koncepcija', 7.
Darba fragmentsAizvērt

„…cieņa pret bērnu un viņa tiesību ievērošana, atteikšanās izglītot „apmācītu bezpalīdzību.”(94.)
Es cenšos veidot bērniem prasmi nebaidīties no kļūdām, bet gan labot tās. Nav vērts nemitīgi bārt mazuli par kļūdām, izsaukt bailes viņā, kā arī izvirzīt viņa vecumam neadekvātas prasības. Nepieciešams sniegt bērniem iespēju visu darāt paša rokām un palīdzēt viņam, ja rodas grūtības.

„Bērns-būtne, kas aug un attīstās. Kustības-viens no nosacījumiem viņa pilnvērtīgai augšanai un attīstībai.” (262.)
Šī prasība pēc aktīvām kustībām tiek apmierināta visa veida rotaļās: gan kustību, gan didaktiskajās. Bērns attīstās un iepazīst apkārtējo pasauli spēlējoties.

Autora komentārsAtvērt
Atlants