Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Meli, melošana', 1.
  • Referāts 'Meli, melošana', 2.
  • Referāts 'Meli, melošana', 3.
  • Referāts 'Meli, melošana', 4.
  • Referāts 'Meli, melošana', 5.
  • Referāts 'Meli, melošana', 6.
  • Referāts 'Meli, melošana', 7.
  • Referāts 'Meli, melošana', 8.
  • Referāts 'Meli, melošana', 9.
  • Referāts 'Meli, melošana', 10.
  • Referāts 'Meli, melošana', 11.
  • Referāts 'Meli, melošana', 12.
  • Referāts 'Meli, melošana', 13.
  • Referāts 'Meli, melošana', 14.
  • Referāts 'Meli, melošana', 15.
  • Referāts 'Meli, melošana', 16.
  • Referāts 'Meli, melošana', 17.
  • Referāts 'Meli, melošana', 18.
  • Referāts 'Meli, melošana', 19.
  • Referāts 'Meli, melošana', 20.
  • Referāts 'Meli, melošana', 21.
  • Referāts 'Meli, melošana', 22.
  • Referāts 'Meli, melošana', 23.
  • Referāts 'Meli, melošana', 24.
  • Referāts 'Meli, melošana', 25.
  • Referāts 'Meli, melošana', 26.
  • Referāts 'Meli, melošana', 27.
  • Referāts 'Meli, melošana', 28.
  • Referāts 'Meli, melošana', 29.
  • Referāts 'Meli, melošana', 30.
  • Referāts 'Meli, melošana', 31.
  • Referāts 'Meli, melošana', 32.
  • Referāts 'Meli, melošana', 33.
  • Referāts 'Meli, melošana', 34.
  • Referāts 'Meli, melošana', 35.
Darba fragmentsAizvērt

10. Secinājumi
Rakstot šo darbu par tēmu „Meli”, darba autors izzināja melu daudzveidību, dažādos melošanas veidus, melu pazīmes, melu svarīgumu saskarsmē. Darba autors secinājis, ka meli ir smalku nianšu bagāts saskarsmes veids, kuram ir ļoti daudz pozitīvu aspektu, kā arī negatīvi. Katram dzīvē ir bijusi saskaršanās ar meliem, tomēr, meli pārsvarā cilvēku prātos ir iesakņojušies kā kaut kas ļoti negatīvs un slikts. Melo gan pieaugušie, gan jaunieši un visi atzīst, ka bez meliem saskarsme nebūtu iespējama. Pēc darba autora domām meli nav tik banāli kā tas iesākumā var likties, iedziļinoties tajos tie parādās pavisam citā gaismā un ar citu nozīmi.
Darba izstrādātājs uzskata, ka darba mērķis un uzdevumi ir izpildīti veiksmīgi. Atbilde uz pētnieciskā darba jautājumu – kādi ir melošanas iemesli pieaugušo un jauniešu vidū? – ir:
1. pieaugušajiem – pirmkārt, melojot izvairās no kādas nepatīkamas situācijas, otrkārt, samelojot cenšas pasargāt kādu no sāpēm un sarūgtinājuma, kas būtu noticis, ja būtu teikta taisnība;
2. jauniešiem - pirmkārt, melojot izvairās no kādas nepatīkamas situācijas, otrkārt, samelojot cenšas pasargāt kādu no sāpēm un sarūgtinājuma, kas būtu noticis, ja būtu teikta taisnība.
Kā redzams, gan jauniešiem, gan pieaugušajiem biežākie melošanas iemesli sakrīt.
Darbu turpmāk var izmantot, jebkurš, kuru interesē izprast cilvēka uzvedību, saskarsmi, raksturu. To var izmantot kā palīglīdzekli psiholoģijas nodarbībās.


Autora komentārsAtvērt
Atlants