Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.10.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Ļ.Vigotska darbs "Domāšanas un Runa"', 1.
  • Konspekts 'Ļ.Vigotska darbs "Domāšanas un Runa"', 2.
  • Konspekts 'Ļ.Vigotska darbs "Domāšanas un Runa"', 3.
  • Konspekts 'Ļ.Vigotska darbs "Domāšanas un Runa"', 4.
  • Konspekts 'Ļ.Vigotska darbs "Domāšanas un Runa"', 5.
  • Konspekts 'Ļ.Vigotska darbs "Domāšanas un Runa"', 6.
  • Konspekts 'Ļ.Vigotska darbs "Domāšanas un Runa"', 7.
  • Konspekts 'Ļ.Vigotska darbs "Domāšanas un Runa"', 8.
  • Konspekts 'Ļ.Vigotska darbs "Domāšanas un Runa"', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Piažē ir veicis ļoti lielu darbu pētot bērna runu un domāšanu. Piažē un Vigotskis bija pirmie, kas pievērsās bērna egocentriskās runas izpētei. Piažē ieviesa jaunu metodi, ko pats nosauca par klīnisko metodi, kas viņam palīdz izvirzīties gandrīz pirmajā vietā psiholoģisko pētījumu metodikas jomā.
Pēc Piažē visas atsevišķās bērna domāšanas īpatnības, ļauj apkopot bērna domāšanas egocentrisms. Pārējās bērna domāšanas svarīgās sastāvdaļas izriet no šīs galvenās īpatnības. Tā, piemēram, Vigotskis tieši runā attiecībā par vienu no centrālajām īpatnībām bērna domāšanā, kas attiecas uz sinkrētizmu, ka tas parādās par tiešo rezultātu bērnu egocentrismā. Piažē nosaka egocentrisko domu kā pārejošu domāšanas formu starp autisko domu un pavēršanu uz prātīgu domāšanu. Tas ir pārejas solis, kas saista ģenētisko posmu un laika sprīža izglītību pie domāšanas attīstības vēstures. …

Atlants