Vērtējums:
Publicēts: 10.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Aptaujas organizēšana', 1.
  • Konspekts 'Aptaujas organizēšana', 2.
  • Konspekts 'Aptaujas organizēšana', 3.
  • Konspekts 'Aptaujas organizēšana', 4.
  • Konspekts 'Aptaujas organizēšana', 5.
  • Konspekts 'Aptaujas organizēšana', 6.
  • Konspekts 'Aptaujas organizēšana', 7.
  • Konspekts 'Aptaujas organizēšana', 8.
  • Konspekts 'Aptaujas organizēšana', 9.
  • Konspekts 'Aptaujas organizēšana', 10.
  • Konspekts 'Aptaujas organizēšana', 11.
  • Konspekts 'Aptaujas organizēšana', 12.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Saturs    2
  Anketa    3
  Respondentu skaita aprēķins    5
  Aptaujas jautājumu pamatojums    6
  Aptaujas rezultāti    7
  Hipotēžu pārbaude    10
  Secinājumi un priekšlikumi    12
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
1) Lielākā daļa potenciālo klientu izvēlētos grieztos ziedus vai citus ziedus

2) Lielākā daļa klientu ir gatavi maksāt par ziedu piegādi 0-2,5 Ls

3) Potenciālos klientus no ziedu piegādes pēc pasūtījuma, varētu atturēt iespējama augstāka cena par ziediem un neticība par gaidāmo kvalitāti

4) Ietaupītais laiks ir svarīgākais iemesls kādēļ klienti iegādātos ziedus uz pasūtījuma

5) Lielākais vairums potenciālo klienti vienā ziedu iegādes reizē tērē 0-2Ls, taču ļoti liela daļa ir klientu, kas maksā arī 2-4Ls

6) noteicošākais no visiem faktoriem ziedu izvēlē ir to svaigums

7) Vislielākā mērķauditorija ziedu piegādes pakalpojumam ir 23-30 gadus veci vīrieši un sievietes

Autora komentārsAtvērt
Atlants