Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.08.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mārketings mazā uzņēmumā', 1.
  • Konspekts 'Mārketings mazā uzņēmumā', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās mārketings ir dažāds un tas nav tikai reklamēt sevi tirgū. Ir jāapjautā cilvēki par viņu vēlmēm, jādomā par jaunu ideju pieejamību. Jo uzņēmums jau ir vēsts uz to, lai pēc iespējas labāk sevi reklamētu un gūtu jaunus klientus nepazaudējot jau esošos.
Viens no mārketinga soļiem ir izvēlēties atbilstošāko cenu. Cenu noteikšana ir ļoti būtisks solis uzņēmuma pastāvēšanai, jo pārsvarā cena ir tā, kas piesaistīs vai nepiesaistīs patērētājus. Lai cik laba uzņēmumam būtu reklāma, cena būs noteicošais faktors daudziem patērētājiem.
Lai noteiktu cenu ir jāņem vērā šādi faktori:
- noteikt cenu, lai nestu peļņu mazajam uzņēmumam. Tirgū pastāv ļoti liela konkurence, tāpēc pat nelielas produkta cenas izmaiņas ievērojami var ietekmēt pieprasījumu;
- jādomā par to, lai uzņēmums savu produktu reklamētu tirgū labāk nekā to dara konkurenti.

Autora komentārsAtvērt
Atlants