Vērtējums:
Publicēts: 17.11.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Datortehnoloģiju izmantošana ķīmijas apguvē', 1.
  • Konspekts 'Datortehnoloģiju izmantošana ķīmijas apguvē', 2.
  • Konspekts 'Datortehnoloģiju izmantošana ķīmijas apguvē', 3.
  • Konspekts 'Datortehnoloģiju izmantošana ķīmijas apguvē', 4.
  • Konspekts 'Datortehnoloģiju izmantošana ķīmijas apguvē', 5.
  • Konspekts 'Datortehnoloģiju izmantošana ķīmijas apguvē', 6.
  • Konspekts 'Datortehnoloģiju izmantošana ķīmijas apguvē', 7.
  • Konspekts 'Datortehnoloģiju izmantošana ķīmijas apguvē', 8.
  • Konspekts 'Datortehnoloģiju izmantošana ķīmijas apguvē', 9.
  • Konspekts 'Datortehnoloģiju izmantošana ķīmijas apguvē', 10.
  • Konspekts 'Datortehnoloģiju izmantošana ķīmijas apguvē', 11.
  • Konspekts 'Datortehnoloģiju izmantošana ķīmijas apguvē', 12.
  • Konspekts 'Datortehnoloģiju izmantošana ķīmijas apguvē', 13.
  • Konspekts 'Datortehnoloģiju izmantošana ķīmijas apguvē', 14.
  • Konspekts 'Datortehnoloģiju izmantošana ķīmijas apguvē', 15.
  • Konspekts 'Datortehnoloģiju izmantošana ķīmijas apguvē', 16.
  • Konspekts 'Datortehnoloģiju izmantošana ķīmijas apguvē', 17.
  • Konspekts 'Datortehnoloģiju izmantošana ķīmijas apguvē', 18.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Nosacījumi datortehnoloģiju pilnvērtīgai izmantošanai    4
2.  Ķīmijas informācijas meklēšana internetā    6
2.1.  Vispārējās meklēšanas sistēmas    6
2.2.  Specializētās meklēšanas sistēmas    6
2.3.  Citas informācijas iegūšanas metodes    7
3.  IT izmantošanas priekšrocības un mācību procesa vadīšana, izmantojot IT    8
4.  Datortehnoloģiju izmantošanas apmācībās trūkumi    10
4.1.  CD diskos esošās ķīmijas apmācību programmas un to nepilnības    10
4.2.  Interneta izmantošana ķīmijas apguvē    13
4.2.1.  Internetā esošās informācijas trūkumi    13
4.2.2.  Dažādu internetā esošo ķīmisko informāciju saturošu saitu analīze    15
  Secinājumi    17
  Izmantotā literatūra    18
Darba fragmentsAizvērt

Cilvēcei attīstoties, pieaug informācijas daudzums, kuru nepieciešams izmantot savā profesionālajā darbībā. Līdz ar to pieaug arī skolēniem un studentiem apgūstamās informācijas daudzums, kas neizbēgami noved pie mācībām veltāmā laika palielināšanās un pārslodzes. Doto problēmu var palīdzēt atrisināt, izmantojot dažādas datortehnoloģijas. Viena no izplatītākajām informācijas tehnoloģijām ir vispasaules tīmeklis, jeb internets. Ne mazāk izplatīta ir arī dažādu informācijas nesēju izmantošana, kas satur dažādus mācību kursus, programmas utt. Tomēr datortehnoloģiju izmantošana ietver sevī kā pozitīvos, tā negatīvos aspektus.

Darba mērķis ir
1)analizēt informācijas tehnoloģiju sniegto apmācības veidu priekšrocības un trūkumus,
2)pētīt datortehnoloģiju izmantošanas iespējas ķīmijā.

Darba uzdevums ir
1)pētīt ķīmijas datu pieejamības iespējas internetā,
2)apkopot informāciju par „ķīmijas apmācību” internetā.…

Atlants