Vērtējums:
Publicēts: 26.08.2025.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Ideju mape (latvisu valoda)', 1.
  • Konspekts 'Ideju mape (latvisu valoda)', 2.
  • Konspekts 'Ideju mape (latvisu valoda)', 3.
  • Konspekts 'Ideju mape (latvisu valoda)', 4.
  • Konspekts 'Ideju mape (latvisu valoda)', 5.
  • Konspekts 'Ideju mape (latvisu valoda)', 6.
  • Konspekts 'Ideju mape (latvisu valoda)', 7.
  • Konspekts 'Ideju mape (latvisu valoda)', 8.
  • Konspekts 'Ideju mape (latvisu valoda)', 9.
  • Konspekts 'Ideju mape (latvisu valoda)', 10.
  • Konspekts 'Ideju mape (latvisu valoda)', 11.
  • Konspekts 'Ideju mape (latvisu valoda)', 12.
  • Konspekts 'Ideju mape (latvisu valoda)', 13.
  • Konspekts 'Ideju mape (latvisu valoda)', 14.
  • Konspekts 'Ideju mape (latvisu valoda)', 15.
  • Konspekts 'Ideju mape (latvisu valoda)', 16.
Darba fragmentsAizvērt

Satura vienība
Saziņas kontekstā

Pirmsskolas
izglītības posmi
1. posms

Plānotais bērnam
sasniedzamais rezultāts
Atbild uz jautājumu ar darbību vai
vārdiem.

Atvasinātie sasniedzamie rezultāti (piemēri)
Atbild ar darbību vai ar vārdu uz aizvērta tipa jautājumiem.
(Piemēram, “Vai tu gribi paspēlēt ar šo mantu”. Atbilde būtu
“Jā/ Nē” vai bērns ņem un spēlē ar mantu).
• Reaģē un izpilda skolotājas teiktās norādes. …

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants