Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.08.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Biežākās kļūdas veselības aprūpes vadībā', 1.
  • Prezentācija 'Biežākās kļūdas veselības aprūpes vadībā', 2.
  • Prezentācija 'Biežākās kļūdas veselības aprūpes vadībā', 3.
  • Prezentācija 'Biežākās kļūdas veselības aprūpes vadībā', 4.
  • Prezentācija 'Biežākās kļūdas veselības aprūpes vadībā', 5.
  • Prezentācija 'Biežākās kļūdas veselības aprūpes vadībā', 6.
  • Prezentācija 'Biežākās kļūdas veselības aprūpes vadībā', 7.
  • Prezentācija 'Biežākās kļūdas veselības aprūpes vadībā', 8.
  • Prezentācija 'Biežākās kļūdas veselības aprūpes vadībā', 9.
  • Prezentācija 'Biežākās kļūdas veselības aprūpes vadībā', 10.
  • Prezentācija 'Biežākās kļūdas veselības aprūpes vadībā', 11.
  • Prezentācija 'Biežākās kļūdas veselības aprūpes vadībā', 12.
  • Prezentācija 'Biežākās kļūdas veselības aprūpes vadībā', 13.
  • Prezentācija 'Biežākās kļūdas veselības aprūpes vadībā', 14.
  • Prezentācija 'Biežākās kļūdas veselības aprūpes vadībā', 15.
  • Prezentācija 'Biežākās kļūdas veselības aprūpes vadībā', 16.
  • Prezentācija 'Biežākās kļūdas veselības aprūpes vadībā', 17.
  • Prezentācija 'Biežākās kļūdas veselības aprūpes vadībā', 18.
Darba fragmentsAizvērt


85% no visām kļūdām darbavietā rada neefektīvas procedūras, politika vai darba process, bet tikai 15% no kļūdām rada darbinieku nekompetence
(Kirk and Hoesing, 1991)

Valsts radītais spiediens uz veselības aprūpes sistēmu,
Nepietiekams atalgojums,
Ilgstoša cilvēkresursu nepietiekamība,
Pieaugošas izmaksas,
Pastiprinātas prasības no klientiem
Kļūdu cēloņi
Neatbilstošu un sasteigtu lēmumu sagatavošana un pieņemšana;
Informācijas nepietiekamība;
Nolaidība;
Politisks spiediens;
Bailes, kautrība;
Ierasta rutīna
Juridiskā dimensija
Procedūru standarti
- sabojāta karjera
- apdraudēti klienti
- risks organizācijas reputācijai vai pastāvēšanai

Autora komentārsAtvērt
Atlants