Vērtējums:
Publicēts: 26.05.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Ekonomika', 1.
  • Referāts 'Ekonomika', 2.
  • Referāts 'Ekonomika', 3.
  • Referāts 'Ekonomika', 4.
  • Referāts 'Ekonomika', 5.
  • Referāts 'Ekonomika', 6.
  • Referāts 'Ekonomika', 7.
  • Referāts 'Ekonomika', 8.
  • Referāts 'Ekonomika', 9.
  • Referāts 'Ekonomika', 10.
  • Referāts 'Ekonomika', 11.
  • Referāts 'Ekonomika', 12.
  • Referāts 'Ekonomika', 13.
  • Referāts 'Ekonomika', 14.
  • Referāts 'Ekonomika', 15.
  • Referāts 'Ekonomika', 16.
  • Referāts 'Ekonomika', 17.
  • Referāts 'Ekonomika', 18.
  • Referāts 'Ekonomika', 19.
  • Referāts 'Ekonomika', 20.
  • Referāts 'Ekonomika', 21.
  • Referāts 'Ekonomika', 22.
  • Referāts 'Ekonomika', 23.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Studiju darba uzdevums    2
  Saturs    3
  Ievads    4
  Teorētiskā daļa    5
1.  Ģenerālkravas un līnijpārvadājumu ekonomika. Līnijtransporta vēsture    5
2.  Tarifs un frakts kā cena jūras pārvadājumiem    7
3.  Loģistika. Loģistikas funkcionālie virzieni    8
4.  Komercbanku piedāvātie finansēšanas veidi. Patēriņa kredīts    12
  Praktiskā daļa    14
5.  Sanktpēterburga ostas maksas un nodevas    14
6.  Tankkuģa „Piltene” izmaksu aprēķins    15
  Secinājumi un priekšlikumi    22
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    23
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Līnijpārvadājumu uzņēmumi uzbūvēja sarežģītākus kravas tvaikoņus, pievienojot tiem cisternas augu eļļām, saldēšanas tvertnes, kravu pārkraušanas mehānismus, ro-ro klājas, ka arī citas automatizētas iekārtas. Kad kolonijas ieguva neatkarību, līnijpārvadājumu uzņēmumi zaudēja daudzus pamata tirdzniecības virzienus, kuros kravas tvaikoņi līdz šīm ir bijuši visefektīvākie.
2. Frakts – jūras pārvadājuma cena, ar līgumu noslēgta starp pārvadātāju un fraktētāju katram pārvadājumam atsevišķi. Tas darbojas tikai to laiku, kas ir aprakstīts līgumā. Tarifs norāda pārvadājuma cenu, kuru nosaka kuģa īpašnieks priekš līnijkuģniecības. Tarifs norāda pārvadājuma cenu, kuru nosaka kuģa īpašnieks priekš līnijkuģniecības. Frakts tiek pieņemts brīvās konkurences kārtībā nelīnijkuģniecības fraktu tirgū.
3. Loģistikā ir trīs pamatfunkcijas – Konkurences funkcija, Ekonomiskā funkcija, Plānošanas funkcija. Loģistikas dienestam ir noteikta vieta uzņēmuma vadības organizatoriskajā struktūrā un tā darbība skar arī citus dienestus.
4. Ar patēriņa kredītiem iespējams aizņemties lielākas naudas summas un iespējami garāki atmaksas termiņi, līdz ar to ikmēneša procenti izdevīgāki. Patēriņa kredīta summas, ko iespējams aizņemties ir atkarīgas aizdevēja piedāvājumiem, kā arī no klienta ikmēneša regulārajiem ienākumiem, klienta esošajām kredītsaistībām un kredītvēstures.

Priekšlikumi
1. Kuģa rentabilitātes rādītājs ir 332% - tas ir izcils rādītājs. Rentabilitātes rādītājs parāda to, ka uzņēmuma darbība ir efektīva.
2. Rotterdam ostas maksas ir divreiz vairāki nekā Sanktpēterburga ostā, bet Rotterdam ostā ir lielas atlaides ja kuģis nonāc ostā vairākas reizes gadā.
3. Autora izvēlētajam kuģa tipam ar doto kravnesību kravas pārvadājumi ir izdevīgi lieliem attālumiem.

Autora komentārsAtvērt
Atlants