Vērtējums:
Publicēts: 04.04.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Filosofiskās, psiholoģiskās un pedagoģiskās vērtību teorijas', 1.
  • Referāts 'Filosofiskās, psiholoģiskās un pedagoģiskās vērtību teorijas', 2.
  • Referāts 'Filosofiskās, psiholoģiskās un pedagoģiskās vērtību teorijas', 3.
  • Referāts 'Filosofiskās, psiholoģiskās un pedagoģiskās vērtību teorijas', 4.
  • Referāts 'Filosofiskās, psiholoģiskās un pedagoģiskās vērtību teorijas', 5.
  • Referāts 'Filosofiskās, psiholoģiskās un pedagoģiskās vērtību teorijas', 6.
  • Referāts 'Filosofiskās, psiholoģiskās un pedagoģiskās vērtību teorijas', 7.
  • Referāts 'Filosofiskās, psiholoģiskās un pedagoģiskās vērtību teorijas', 8.
  • Referāts 'Filosofiskās, psiholoģiskās un pedagoģiskās vērtību teorijas', 9.
  • Referāts 'Filosofiskās, psiholoģiskās un pedagoģiskās vērtību teorijas', 10.
  • Referāts 'Filosofiskās, psiholoģiskās un pedagoģiskās vērtību teorijas', 11.
  • Referāts 'Filosofiskās, psiholoģiskās un pedagoģiskās vērtību teorijas', 12.
  • Referāts 'Filosofiskās, psiholoģiskās un pedagoģiskās vērtību teorijas', 13.
  • Referāts 'Filosofiskās, psiholoģiskās un pedagoģiskās vērtību teorijas', 14.
  • Referāts 'Filosofiskās, psiholoģiskās un pedagoģiskās vērtību teorijas', 15.
  • Referāts 'Filosofiskās, psiholoģiskās un pedagoģiskās vērtību teorijas', 16.
  • Referāts 'Filosofiskās, psiholoģiskās un pedagoģiskās vērtību teorijas', 17.
  • Referāts 'Filosofiskās, psiholoģiskās un pedagoģiskās vērtību teorijas', 18.
  • Referāts 'Filosofiskās, psiholoģiskās un pedagoģiskās vērtību teorijas', 19.
  • Referāts 'Filosofiskās, psiholoģiskās un pedagoģiskās vērtību teorijas', 20.
  • Referāts 'Filosofiskās, psiholoģiskās un pedagoģiskās vērtību teorijas', 21.
  • Referāts 'Filosofiskās, psiholoģiskās un pedagoģiskās vērtību teorijas', 22.
  • Referāts 'Filosofiskās, psiholoģiskās un pedagoģiskās vērtību teorijas', 23.
  • Referāts 'Filosofiskās, psiholoģiskās un pedagoģiskās vērtību teorijas', 24.
Darba fragmentsAizvērt

Vērtības ir objekti, kas nodrošina pastāvīgu pārliecību par rīcības vai mērķa prioritāti, salīdzinot ar citu mērķi vai rīcības veidu. Provizoriski pētījumi rāda, ka mūsdienu Latvijā dominējošas vērtības ir veselība, godīgums, laba ģimenes dzīve, pastāvīgi ienākumi, labs darbs, dzīves prieks un latviešu valoda (Psiholoģijas vārdnīca, 1999.).
Skolēna vērtību sistēma veidojas mācību darbā, saskarsmē un pieredzē, kad dažas vērtībattieksmes izceļas un nostiprinās, veidojot skolēna personību un vērtīborientāciju. Ā.Karpova (Karpova, 1994.) norāda, ka vērtīborientācija ir visplastiskākā forma kādā sabiedriskās vērtības "ieslēdzas" atsevišķas personības darbības un uzvedības veidu mehānismā, jo paredz brīvu izvēli un individuālo interešu un vajadzību vispusīgu ievērošanu. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants