Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.01.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 13 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Interneta mārketinga izmantošana uzņēmuma X darbības pilnveidošanai', 1.
  • Referāts 'Interneta mārketinga izmantošana uzņēmuma X darbības pilnveidošanai', 2.
  • Referāts 'Interneta mārketinga izmantošana uzņēmuma X darbības pilnveidošanai', 3.
  • Referāts 'Interneta mārketinga izmantošana uzņēmuma X darbības pilnveidošanai', 4.
  • Referāts 'Interneta mārketinga izmantošana uzņēmuma X darbības pilnveidošanai', 5.
  • Referāts 'Interneta mārketinga izmantošana uzņēmuma X darbības pilnveidošanai', 6.
  • Referāts 'Interneta mārketinga izmantošana uzņēmuma X darbības pilnveidošanai', 7.
  • Referāts 'Interneta mārketinga izmantošana uzņēmuma X darbības pilnveidošanai', 8.
  • Referāts 'Interneta mārketinga izmantošana uzņēmuma X darbības pilnveidošanai', 9.
  • Referāts 'Interneta mārketinga izmantošana uzņēmuma X darbības pilnveidošanai', 10.
  • Referāts 'Interneta mārketinga izmantošana uzņēmuma X darbības pilnveidošanai', 11.
  • Referāts 'Interneta mārketinga izmantošana uzņēmuma X darbības pilnveidošanai', 12.
  • Referāts 'Interneta mārketinga izmantošana uzņēmuma X darbības pilnveidošanai', 13.
  • Referāts 'Interneta mārketinga izmantošana uzņēmuma X darbības pilnveidošanai', 14.
  • Referāts 'Interneta mārketinga izmantošana uzņēmuma X darbības pilnveidošanai', 15.
  • Referāts 'Interneta mārketinga izmantošana uzņēmuma X darbības pilnveidošanai', 16.
  • Referāts 'Interneta mārketinga izmantošana uzņēmuma X darbības pilnveidošanai', 17.
  • Referāts 'Interneta mārketinga izmantošana uzņēmuma X darbības pilnveidošanai', 18.
  • Referāts 'Interneta mārketinga izmantošana uzņēmuma X darbības pilnveidošanai', 19.
  • Referāts 'Interneta mārketinga izmantošana uzņēmuma X darbības pilnveidošanai', 20.
  • Referāts 'Interneta mārketinga izmantošana uzņēmuma X darbības pilnveidošanai', 21.
  • Referāts 'Interneta mārketinga izmantošana uzņēmuma X darbības pilnveidošanai', 22.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Ievads    4
1.  Internet – mārketings    5
2.  Internet – mārketinga komplekss    9
2.1.  Prece e-vidē    10
2.2.  Cena e-vidē    11
2.3.  Sadale (vieta) e-vidē    13
2.4.  Virzīšana e-vidē    14
4.  Internet – mārketinga iespēju izmantošana uzņēmums X    19
  Secinājumi un priekšlikumi    21
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    22
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Balstoties uz pētījuma rezultātiem, var izdarīt šādus secinājumus:
1. Interneta lietotāju skaits un līdz ar to arī internet – mārketinga nozīmīgums ar katru gadu palielinās.
2. Būtiskākais interneta vietnes uzdevums ir nevis veicināt tās apmeklējumu, bet likt tajā atgriezties.
3. Lai interneta vietnes apmeklētājs iegādātos preces vai pakalpojumus, būtiskākais ir radīt uzticību vietnei un precei/pakalpojumam.
4. Tirgojoties internetā rūpīgi jāpārdomā cenu stratēģija – ir preces, kuras internetā jāpārdod lētāk un ir tādas, kuras var pārdot dārgāk nekā tradicionālajā tirgū.
5. Affiliate mārketinga izdevīgums atšķirībā no tradicionālas reklāmas ir fakts, ka tiek maksāts tikai par to reklāmu, kas rezultējusies pirkumā.
6. Patērētāji dod priekšroku mazāk uzbāzīgajiem un salīdzinoši jaunajiem reklāmas veidiem internetā.

Autore izstrādājusi šādus priekšlikumus:
1. uzņēmums X mājas lapā vajadzētu ievietot vairāk nozarei aktuālas informācijas, kas liktu apmeklētājiem biežāk atgriezties mājas lapā.
2. Mājas lapas reģistrācijas forma būtu jāsaīsina, lai samazinātu to apmeklētāju skaitu, kas formu neaizpilda lauciņu skaita dēļ.
3. uzņēmums X vajadzētu vairāk komunicēt un popularizēt savu Affiliate programmu, tādā veidā parādoties aizvien vairāk interneta vietnēs un iegūstot arvien vairāk klientu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants