Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.12.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Reklāma, tās mērķi un reklāmas ziņojuma izstrāde', 1.
  • Prezentācija 'Reklāma, tās mērķi un reklāmas ziņojuma izstrāde', 2.
  • Prezentācija 'Reklāma, tās mērķi un reklāmas ziņojuma izstrāde', 3.
  • Prezentācija 'Reklāma, tās mērķi un reklāmas ziņojuma izstrāde', 4.
  • Prezentācija 'Reklāma, tās mērķi un reklāmas ziņojuma izstrāde', 5.
  • Prezentācija 'Reklāma, tās mērķi un reklāmas ziņojuma izstrāde', 6.
  • Prezentācija 'Reklāma, tās mērķi un reklāmas ziņojuma izstrāde', 7.
  • Prezentācija 'Reklāma, tās mērķi un reklāmas ziņojuma izstrāde', 8.
  • Prezentācija 'Reklāma, tās mērķi un reklāmas ziņojuma izstrāde', 9.
  • Prezentācija 'Reklāma, tās mērķi un reklāmas ziņojuma izstrāde', 10.
  • Prezentācija 'Reklāma, tās mērķi un reklāmas ziņojuma izstrāde', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Reklāma ir darbība vai materiāls, kura pamatmērķis ir pārliecināt vai rosināt cilvēkus patērēt noteiktu produktu, pakalpojumu, popularizēt kādu ideju vai indivīdu.


Reklāmas uzdevums ir radīt pieprasījumu pēc kādas preces, tāpēc reklāmām raksturīga produkta pozitīvo īpašību izcelšana vai pārspīlēšana un negatīvo īpašību noklusēšana.
Veiksmīga reklāma var radīt tik lielu zīmola atpazīstamību, ka zīmola nosaukumu sāk lietot kā sugas vārdu – piemēram, skočs (no "Scotch") vai kola (no "Coca-Cola"). …

Autora komentārsAtvērt
Atlants