Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.07.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 22 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Patērētāju uzvedība tirgū un reklāmas izmantošana tās ietekmēšanā', 1.
  • Referāts 'Patērētāju uzvedība tirgū un reklāmas izmantošana tās ietekmēšanā', 2.
  • Referāts 'Patērētāju uzvedība tirgū un reklāmas izmantošana tās ietekmēšanā', 3.
  • Referāts 'Patērētāju uzvedība tirgū un reklāmas izmantošana tās ietekmēšanā', 4.
  • Referāts 'Patērētāju uzvedība tirgū un reklāmas izmantošana tās ietekmēšanā', 5.
  • Referāts 'Patērētāju uzvedība tirgū un reklāmas izmantošana tās ietekmēšanā', 6.
  • Referāts 'Patērētāju uzvedība tirgū un reklāmas izmantošana tās ietekmēšanā', 7.
  • Referāts 'Patērētāju uzvedība tirgū un reklāmas izmantošana tās ietekmēšanā', 8.
  • Referāts 'Patērētāju uzvedība tirgū un reklāmas izmantošana tās ietekmēšanā', 9.
  • Referāts 'Patērētāju uzvedība tirgū un reklāmas izmantošana tās ietekmēšanā', 10.
  • Referāts 'Patērētāju uzvedība tirgū un reklāmas izmantošana tās ietekmēšanā', 11.
  • Referāts 'Patērētāju uzvedība tirgū un reklāmas izmantošana tās ietekmēšanā', 12.
  • Referāts 'Patērētāju uzvedība tirgū un reklāmas izmantošana tās ietekmēšanā', 13.
  • Referāts 'Patērētāju uzvedība tirgū un reklāmas izmantošana tās ietekmēšanā', 14.
  • Referāts 'Patērētāju uzvedība tirgū un reklāmas izmantošana tās ietekmēšanā', 15.
  • Referāts 'Patērētāju uzvedība tirgū un reklāmas izmantošana tās ietekmēšanā', 16.
  • Referāts 'Patērētāju uzvedība tirgū un reklāmas izmantošana tās ietekmēšanā', 17.
  • Referāts 'Patērētāju uzvedība tirgū un reklāmas izmantošana tās ietekmēšanā', 18.
  • Referāts 'Patērētāju uzvedība tirgū un reklāmas izmantošana tās ietekmēšanā', 19.
  • Referāts 'Patērētāju uzvedība tirgū un reklāmas izmantošana tās ietekmēšanā', 20.
  • Referāts 'Patērētāju uzvedība tirgū un reklāmas izmantošana tās ietekmēšanā', 21.
  • Referāts 'Patērētāju uzvedība tirgū un reklāmas izmantošana tās ietekmēšanā', 22.
  • Referāts 'Patērētāju uzvedība tirgū un reklāmas izmantošana tās ietekmēšanā', 23.
  • Referāts 'Patērētāju uzvedība tirgū un reklāmas izmantošana tās ietekmēšanā', 24.
  • Referāts 'Patērētāju uzvedība tirgū un reklāmas izmantošana tās ietekmēšanā', 25.
  • Referāts 'Patērētāju uzvedība tirgū un reklāmas izmantošana tās ietekmēšanā', 26.
  • Referāts 'Patērētāju uzvedība tirgū un reklāmas izmantošana tās ietekmēšanā', 27.
  • Referāts 'Patērētāju uzvedība tirgū un reklāmas izmantošana tās ietekmēšanā', 28.
  • Referāts 'Patērētāju uzvedība tirgū un reklāmas izmantošana tās ietekmēšanā', 29.
  • Referāts 'Patērētāju uzvedība tirgū un reklāmas izmantošana tās ietekmēšanā', 30.
  • Referāts 'Patērētāju uzvedība tirgū un reklāmas izmantošana tās ietekmēšanā', 31.
  • Referāts 'Patērētāju uzvedība tirgū un reklāmas izmantošana tās ietekmēšanā', 32.
  • Referāts 'Patērētāju uzvedība tirgū un reklāmas izmantošana tās ietekmēšanā', 33.
  • Referāts 'Patērētāju uzvedība tirgū un reklāmas izmantošana tās ietekmēšanā', 34.
  • Referāts 'Patērētāju uzvedība tirgū un reklāmas izmantošana tās ietekmēšanā', 35.
  • Referāts 'Patērētāju uzvedība tirgū un reklāmas izmantošana tās ietekmēšanā', 36.
  • Referāts 'Patērētāju uzvedība tirgū un reklāmas izmantošana tās ietekmēšanā', 37.
  • Referāts 'Patērētāju uzvedība tirgū un reklāmas izmantošana tās ietekmēšanā', 38.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
1. Reklāma ir komunikācijas veids, kas informē un sniedz atbildes par dažādiem produktiem un pakalpojumiem.
2. Reklāmas mērķis ir virzīt produktu pie patērētāja, izmatojot savus uzdevumus – informēt, pārliecināt, atgādināt.
3. Reklāma veicina tirgus attīstību.
4. Reklāma ir kļuvusi par neatņemamu dzīves sastāvdaļu, kura var ietekmēt patērētāju gan pozitīvi, gan negatīvi.
5. Reklāmai ir plaša darbības zona, kuras iedarbību sabiedrība pietiekami nenovērtē.
6. Reklāma darbojas uz zemapziņu un rada ilūziju.
7. Reklāma neatvieglo patērētāju uzvedību, bet tā ietekmē izvēli.
8. Analizējot un apkopojot aptaujas rezultātus, tika secināts, ka galvenajos jautājumos vīriešu un sieviešu viedoklis sakrīt.
9. Anketas atbildes atšķiras jautājumos, kuras ietekmē vīriešu un sieviešu atšķirīgo uzvedību iepērkoties.
10. Analizējot aptauju, tika secināts, ka respondenti labprāt gribētu dzīvot bez reklāmas, jo neapzinās tās nozīmi. Reklāma sevī ietver daudzus svarīgus informējošus un atgādinošus paziņojumus, bez kuriem dzīve kļūtu sarežģīta.

Priekšlikumi
1. Pēdējos gados reklāma ir sasniegusi augstāku līmeni un kvalitāti, tai būtu jākļūst vēl efektīvākai un jāienes arvien jaunas inovācijas, jo arī patērētājs ir kļuvis izglītotāks un nepieņems nekvalitatīvu reklāmu.
2. Reklāmai būtu jādot atbilde uz jautājumiem, kuri patērētājam ir interesanti un ko viņš grib zināt par preci vai pakalpojumiem.

Autora komentārsAtvērt
Atlants