Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'G.F.Stendera ziņģu analīze un tēzes', 1.
  • Konspekts 'G.F.Stendera ziņģu analīze un tēzes', 2.
  • Konspekts 'G.F.Stendera ziņģu analīze un tēzes', 3.
  • Konspekts 'G.F.Stendera ziņģu analīze un tēzes', 4.
  • Konspekts 'G.F.Stendera ziņģu analīze un tēzes', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Ziņģe
Tur skolā! Tur skolā!
Tur mūsu laime zeļ.
Kad mēs labi mācamies,
Tad mums priekus ceļ.
Lai tā dar’- Lai tā dar’-
To visi protam ar’-
Paldies mīļām grāmatām,
Kas mūs gudrus dar’!
Sacerēšanas iemesls
Rosināt izglītoties, iet skolā un nebaidīties no gaidāmajām grūtībām, būt priecīgiem par iespēju gūt zināšanas.
Ko autors slavē
Autors slavē izglītību un tās nepieciešamību katram cilvēkam.
Kas liecina par didaktiskumu
Lasītājs tiek iespaidots un pārliecināts, ka skolā ir laime un prieks, ka to var visi un izglītība ir nepieciešama.
Sentimentālisma iezīmes
Sajūsma, prieks, emocijas netiek apslēptas.
Mākslinieciskās izteiksmes līdzekļi
1)divkāršojums
„Tur skolā! Tur skolā!”
„Lai tā dar’- Lai tā dar’-”
2)metafora
„Tur mūsu laime zeļ”
3)personifikācija
„Paldies mīļām grāmatām,
Kas mūs gudrus dar’!”…

Autora komentārsAtvērt
Atlants