Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Preču virzīšanai nepieciešamie komunikācijas mērķi', 1.
  • Konspekts 'Preču virzīšanai nepieciešamie komunikācijas mērķi', 2.
  • Konspekts 'Preču virzīšanai nepieciešamie komunikācijas mērķi', 3.
  • Konspekts 'Preču virzīšanai nepieciešamie komunikācijas mērķi', 4.
  • Konspekts 'Preču virzīšanai nepieciešamie komunikācijas mērķi', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Visvairāk integrētās mārketinga komunikācijas var ietekmēt uz diviem pirkšanas procesa posmiem – informācijas meklēšanu un alternatīvu vērtējumu, ar kuriem attiecīgi ir saistīti divi no minētajiem komunikācijas mērķiem – produkta (produkta markas) atpazīstamība un atcerēšanās un attieksme pret produktu (produkta marku). Tāpēc ļoti svarīgi ir noskaidrot kādas jāizvirza prasības pret integrētās mārketinga komunikācijas izplatīšanas līdzekļiem un kādas komunikācijas no tiem labāk izvēlēties mērķu īstenošanai.
1.tabulā parādītas izvirzītās prasības pret integrētās mārketinga komunikācijas izplatīšanas līdzekļiem, kad komunikācijas mērķis ir nodrošināt produkta (produkta markas) atpazīstamību un atcerēšanos. Atpazīstamības un atcerēšanās nodrošināšana prasa atšķirīgu integrētās mārketinga komunikācijas saturu un arī ziņojuma atkārtojuma biežumu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants