Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.01.2024.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2021. - 2025. g.
  • Prezentācija 'Tiesību zinības', 1.
  • Prezentācija 'Tiesību zinības', 2.
  • Prezentācija 'Tiesību zinības', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Katrīna ir īpašniece un vienīgā valdes locekle nelielai SIA “K” ar
pamatkapitālu 1 eur, kas nodarbojas ar bērnu rotaļlietu
mazumtirdzniecību (veikals atrodas Kuldīgā). Būtisku aktīvu viņai
pašai vai SIA “K” nav. Katrīna pasūta koka rotaļlietas no Latvijas
uzņēmumiem, izmantojot e-pastu. Izpētot dažādu uzņēmumu mājas
lapas, Katrīna atrod interesējošo. Viņa raksta uz SIA “X” mājas lapas
kontaktu sadaļā norādīto e-pasta adresi sekojošo:
“Labdien! Es gribētu pasūtīt 10 zaļas rotaļu mašīnas un 10 zilas par
5 eur gabalā”, SIA “X” pārstāvis uz Katrīnas vēstuli atbild: “Ok.”
1) Par kādu līguma veidu varētu būt runa šajā situācijā?
Pērkot preci internetā, patērētājs ar tirgotāju slēdz distances līgumu, jo
vienošanās notiek neklātienē, patērētājam un tirgotājam fiziski klāt neesot.
Arī gadījumos, ja pircējs ir interneta veikalā pasūtījis preci, tas ir
uzskatāms par distances līgumu.…

Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants