Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.11.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Konspekts 'SVID analīze uzņēmumam "McDonalds"', 1.
  • Konspekts 'SVID analīze uzņēmumam "McDonalds"', 2.
  • Konspekts 'SVID analīze uzņēmumam "McDonalds"', 3.
  • Konspekts 'SVID analīze uzņēmumam "McDonalds"', 4.
  • Konspekts 'SVID analīze uzņēmumam "McDonalds"', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Stiprās puses
Šeit tiek apskatīti veiksmīgie iekšējie faktori jeb mikroelementi, ko mēra analizējot mārketinga rezultātus vai klientu atsauksmes.
Vājās puses
Tāpat kā stiprās puses tā arī vājās puses ir mikroelementi, taču negatīvie – darbība tajos nav veiksmīga.
Parasti stiprās un vājās puses tiek identificētas ar lietām, pār kurām mums ir kontole un ko varam mainīt, kā, piemēram, darbinieki, patenti, lokācija, u.c.
Iespējas
Šis SVID punkts ir makrovides ietkmēts, un pārsvarā ir attiecināms uz pārdošanas uzlabošanu, kompānijas attīstību vai, lai tiktu veicināta savas organizācijas misija.
Draudi
Pēdējais punkts arī ir makrovides ietekmēts, taču šajā punktā ietilpst viss, kas rada risku vai nu pašam uzņēmumam, vai tā veiksmīgas izaugsmes iespējamībai.

Autora komentārsAtvērt
Atlants