-
Biznesa plāns telpu un apkārtnes uzkopšanai
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1. | Kopsavilkums | 3 |
2. | Uzņēmuma vispārējs raksturojums | 3 |
3. | Pakalpojumu raksturojums | 6 |
4. | Vadība un personāls | 7 |
5. | Tirgus analīze | 9 |
6. | Mārketinga stratēģija | 9 |
7. | Risks un galvenās problēmas | 10 |
8. | Finanšu plāns | 11 |
9. | Literatūras saraksts | 15 |
Mārketinga stratēģija
Lai sekmīgi attīstītu uzņēmumu, svarīgi būs iegūt patērētāju simpātijas, lai viņi gribētu izmantot mūsu pakalpojumus atkal un atkal. To mēs plānojam panākt ar pakalpojuma augsto kvalitāti, tādēļ mēs iegādāsimies augstas kvalitātes aprīkojumu un domāsim par darbinieku komunikācijas spējām.
Cenu konkurence nav tik izteikta, jo praktiski tuvākajā apkārtnē īstu konkurentu nav.
Uzņēmuma cenu veidošanas mērķis ir sasniegt plānoto ienākumu līmeni un nostabilizēt uzņēmumu tirgū. Mūsu pakalpojumu cenas būs atbilstošas vispārējam cenu līmenim šajā biznesā Latvijas tirgū un tas noteikts tāds, lai uzņēmums varētu normāli darboties un lai būtu pieprasījums pēc mūsu pakalpojumiem. Uzņēmums pielietos arī cenu diferencēšanu – cenu atšķirību veidošanu neatkarīgi no izmaksām, lai palielinātu preču realizācijas apjomu- cenas var tikt mainītas, piemēram, atkarībā no sezonas.
Galvenais mērķis pakalpojuma virzīšanai tirgū ir tas, lai cilvēki pirktu mūsu pakalpojumu. Sava pakalpojuma virzībā izmantosim:
1. Reklamēšanu – savu uzņēmumu reklamēsim dažādos reģionālajos laikrakstos („Staburags” , „Domes Vēstis” un „Kaleidoskops”), kā arī ar uzlīmēm uz firmas automašīnas un plakātiem uz Rīgas – Daugavpils šosejas.
2. Pārdošanas veicināšanu – ar pakalpojuma atlaidēm un sacensību organizēšanu.
3. Netiešo reklāmu – mūsu klientu atsauksmes, kā arī raksti masu medijos.
…
2006.gada 1. jūlijā savu darbību plāno uzsākt SIA „Spodrība” , kas nodarbosies ar 3 pakalpojuma veidiem: • kāpņu telpu uzkopšana; • dārzu labiekārtošana un apsaimniekošana; • logu tīrīšana. Minētie pakalpojumi sakārtos Aizkraukles novada vidi, palīdzēs aizņemtiem cilvēkiem atrisināt ikdienas jautājumus, radīs jaunas darba vietas un dos iespēju strādāt pensionāriem un jauniešiem vasaras mēnešos. Pakalpojumu sniegšanas mērķtirgus ir Aizkraukles pilsētas un pagasta iedzīvotāji. Mērķtirgus nākotnē varētu paplašināties – Aizkraukles rajons; Ogre (rajons); Jēkabpils (rajons). Mūsu potenciālie klienti tuvākajā nākotnē varētu būt – 2594 mājsaimniecības, tālākajā nākotnē varētu būt par 30% lielāks skaits Uzņēmējdarbības mērķis ir iekarot savu mērķtirgu, sniegt kvalitatīvus pakalpojumus, kā arī panākt uzņēmuma attīstību. Uzņēmējdarbības uzsākšanai tiks iegūts kredīts Ls 10 000 apmērā. Uzņēmums pirmo gadu peļņu neplāno. Uzņēmums katru gadu plāno palielināt darbinieku algas par 10%.