Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.06.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 28 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'SIA "Mottra" starptautiskā mārketinga instrumentu izvēle', 1.
  • Referāts 'SIA "Mottra" starptautiskā mārketinga instrumentu izvēle', 2.
  • Referāts 'SIA "Mottra" starptautiskā mārketinga instrumentu izvēle', 3.
  • Referāts 'SIA "Mottra" starptautiskā mārketinga instrumentu izvēle', 4.
  • Referāts 'SIA "Mottra" starptautiskā mārketinga instrumentu izvēle', 5.
  • Referāts 'SIA "Mottra" starptautiskā mārketinga instrumentu izvēle', 6.
  • Referāts 'SIA "Mottra" starptautiskā mārketinga instrumentu izvēle', 7.
  • Referāts 'SIA "Mottra" starptautiskā mārketinga instrumentu izvēle', 8.
  • Referāts 'SIA "Mottra" starptautiskā mārketinga instrumentu izvēle', 9.
  • Referāts 'SIA "Mottra" starptautiskā mārketinga instrumentu izvēle', 10.
  • Referāts 'SIA "Mottra" starptautiskā mārketinga instrumentu izvēle', 11.
  • Referāts 'SIA "Mottra" starptautiskā mārketinga instrumentu izvēle', 12.
  • Referāts 'SIA "Mottra" starptautiskā mārketinga instrumentu izvēle', 13.
  • Referāts 'SIA "Mottra" starptautiskā mārketinga instrumentu izvēle', 14.
  • Referāts 'SIA "Mottra" starptautiskā mārketinga instrumentu izvēle', 15.
  • Referāts 'SIA "Mottra" starptautiskā mārketinga instrumentu izvēle', 16.
  • Referāts 'SIA "Mottra" starptautiskā mārketinga instrumentu izvēle', 17.
  • Referāts 'SIA "Mottra" starptautiskā mārketinga instrumentu izvēle', 18.
  • Referāts 'SIA "Mottra" starptautiskā mārketinga instrumentu izvēle', 19.
  • Referāts 'SIA "Mottra" starptautiskā mārketinga instrumentu izvēle', 20.
  • Referāts 'SIA "Mottra" starptautiskā mārketinga instrumentu izvēle', 21.
  • Referāts 'SIA "Mottra" starptautiskā mārketinga instrumentu izvēle', 22.
  • Referāts 'SIA "Mottra" starptautiskā mārketinga instrumentu izvēle', 23.
  • Referāts 'SIA "Mottra" starptautiskā mārketinga instrumentu izvēle', 24.
  • Referāts 'SIA "Mottra" starptautiskā mārketinga instrumentu izvēle', 25.
  • Referāts 'SIA "Mottra" starptautiskā mārketinga instrumentu izvēle', 26.
  • Referāts 'SIA "Mottra" starptautiskā mārketinga instrumentu izvēle', 27.
  • Referāts 'SIA "Mottra" starptautiskā mārketinga instrumentu izvēle', 28.
  • Referāts 'SIA "Mottra" starptautiskā mārketinga instrumentu izvēle', 29.
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmējdarbība ir ikdienā bieži lietots jēdziens, ar kuru saprot ne vien darbošanās veidu, bet arī īpašu domāšanas veidu, noteiktus uzvedības stilus, to varētu arī izdalīt kā atsevišķu dzīves veidu, kas prasa ne mazums piepūles.
Katrs uzņēmējs un, līdz ar to, uzņēmums ir ļoti cieši saistīts ar apkārtējo vidi, ko veido cilvēki, dažādas sabiedriskas institūcijas un sabiedriskās normas. Modernajā sabiedrībā uzņēmējdarbība ir atkarīga no labām attiecībām ar apkārtējo vidi, sevišķi no saviem darbiniekiem, arodbiedrībām, patērētājiem un to apvienībām. Bez tam, uzņēmēja apkārtējo vidi veido arī citi elementi - piegādātāji, konkurenti, kreditori, valsts.
Lai sekmīgi veiktu uzņēmējdarbību ir jāpievērš liela uzmanība netradicionālu risinājumu meklēšanai un to tālākai īstenošanai, kā arī jaunu tirgu meklēšanai un jaunu, piemērotāku organizācijas vadīšanas formu ieviešanai.
Sekmīgas uzņēmējdarbības panākšanas atslēga ir:
Personiska aktivitāte
Prasme mobilizēties
Prasme rast risinājumus izvirzīto uzdevumu sasniegšanai
Prasme gūt maksimālu izdevīgumu visās situācijās…

Autora komentārsAtvērt
Atlants