Vērtējums:
Publicēts: 24.10.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Anotācija par pētījumu "Vecuma ietekme uz klientu labsajūtas faktoriem japāņu re', 1.
  • Eseja 'Anotācija par pētījumu "Vecuma ietekme uz klientu labsajūtas faktoriem japāņu re', 2.
  • Eseja 'Anotācija par pētījumu "Vecuma ietekme uz klientu labsajūtas faktoriem japāņu re', 3.
  • Eseja 'Anotācija par pētījumu "Vecuma ietekme uz klientu labsajūtas faktoriem japāņu re', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Pētījuma gaitā tika secināts, ka klienti vecumgrupā no 31 līdz 40 gadiem ir visvairāk neapmierināti ar restorāna sniegtajiem pakalpojumiem, kas attiecas uz kvalitātes rādītājiem, cenu, atmosfēru. Cilvēki vecumā no 41 līdz 50 gadiem bija salīdzinoši apmierinātāki ar sniegtajiem pakalpojumiem, nekā pārējo vecumgrupu cilvēki. Vecumgrupai no 21 līdz 30 gadiem svarīgs ir servisa ātrums, kas saistās ar šīs vecumgrupas dzīves ritmu. Pētījuma veicēji sasniedzot darba mērķi, secina, ka ir būtiskas atšķirības starp dažādu vecumposmu cilvēku novērtējumiem un cilvēku gūto apmierinājumu. Kas izskaidrojams ar cilvēku ikdienas ritmu un pieredzi, kas gūta citos ēdināšanas uzņēmumos.
Šāda veida pētījums parāda cilvēku dažādos vecumos prasību atšķirīgumu un gūtās labsajūtas novērtējuma atšķirību. Tādējādi, ja šāds pētījums tiktu veikts Latvijā arī pierādītos, ka cilvēki dažādos vecumposmos sevi ietekmējošus faktorus vērtē dažādi un Latvijā iespējamā tendence varētu būt līdzīga ASV gūtajiem datiem, ka jaunākiem cilvēkiem ir svarīgs apkalpošanas ātrums un ēdiena kvantitāte un cena, bet vecākiem cilvēkiem, komforts, cena, kvalitāte, kas ir atkarīgs gan no cilvēku ikdienas ritma, vides, kurā cilvēks uzturas un dzīves līmeņa, kā arī no iepriekšējās pieredzes, kas gūta ieturot maltīti dažādos ēdināšanas uzņēmumos.

Autora komentārsAtvērt
Atlants