Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.10.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Zilā okeāna stratēģija', 1.
  • Prezentācija 'Zilā okeāna stratēģija', 2.
  • Prezentācija 'Zilā okeāna stratēģija', 3.
  • Prezentācija 'Zilā okeāna stratēģija', 4.
  • Prezentācija 'Zilā okeāna stratēģija', 5.
  • Prezentācija 'Zilā okeāna stratēģija', 6.
  • Prezentācija 'Zilā okeāna stratēģija', 7.
  • Prezentācija 'Zilā okeāna stratēģija', 8.
  • Prezentācija 'Zilā okeāna stratēģija', 9.
  • Prezentācija 'Zilā okeāna stratēģija', 10.
  • Prezentācija 'Zilā okeāna stratēģija', 11.
  • Prezentācija 'Zilā okeāna stratēģija', 12.
  • Prezentācija 'Zilā okeāna stratēģija', 13.
  • Prezentācija 'Zilā okeāna stratēģija', 14.
  • Prezentācija 'Zilā okeāna stratēģija', 15.
  • Prezentācija 'Zilā okeāna stratēģija', 16.
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
Sarkanā okeāna stratēģija – konkurence zināmā tirgū ar esošo pieprasījumu, zilā okeāna stratēģija - no konkurences brīva tirgus izveide, radot jaunu pieprasījumu;
Sarkanā okeāna stratēģija - radīt izvēli starp vērtību vai diferenciāciju un cenu, zilā okeāna stratēģija - mainīt izvēli starp vērtību un cenu, piedāvāt diferenciāciju un zemu cenu vienlaikus;

SECINĀJUMI
Lai zilā okeāna stratēģija būtu veiksmīga, uzņēmumam radītajai inovatīvajai idejai jābūt lietderīgai un jārada vērtība kā klientam, tā arī uzņēmumam;
Zilā okeāna stratēģijas formulēšana paredz tirgus robežu pārbūvi, koncentrēšanos uz kopainu un jauna pieprasījuma radīšanu, stratēģiskās secības ievērošanu (labums pircējam, cena, izmaksas un īstenošana);

SECINĀJUMI
Stratēģijas īstenošana iespējama, ja tiek pārvarēti organizatoriski ierobežojumi un panākta uzņēmuma darbinieku vienprātība un atbalsts izvirzītajai stratēģijai;
Zilā okeāna stratēģijas ilgtspēja ir atkarīga no imitēšanas šķēršļu pārvarēšanas grūtību pakāpes.





Atlants