Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.01.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Prezentācija 'Tūrisma produkta atšķirības ārzemju un vietējo tūristu skatījumā', 1.
  • Prezentācija 'Tūrisma produkta atšķirības ārzemju un vietējo tūristu skatījumā', 2.
  • Prezentācija 'Tūrisma produkta atšķirības ārzemju un vietējo tūristu skatījumā', 3.
  • Prezentācija 'Tūrisma produkta atšķirības ārzemju un vietējo tūristu skatījumā', 4.
  • Prezentācija 'Tūrisma produkta atšķirības ārzemju un vietējo tūristu skatījumā', 5.
  • Prezentācija 'Tūrisma produkta atšķirības ārzemju un vietējo tūristu skatījumā', 6.
  • Prezentācija 'Tūrisma produkta atšķirības ārzemju un vietējo tūristu skatījumā', 7.
  • Prezentācija 'Tūrisma produkta atšķirības ārzemju un vietējo tūristu skatījumā', 8.
  • Prezentācija 'Tūrisma produkta atšķirības ārzemju un vietējo tūristu skatījumā', 9.
  • Prezentācija 'Tūrisma produkta atšķirības ārzemju un vietējo tūristu skatījumā', 10.
  • Prezentācija 'Tūrisma produkta atšķirības ārzemju un vietējo tūristu skatījumā', 11.
  • Prezentācija 'Tūrisma produkta atšķirības ārzemju un vietējo tūristu skatījumā', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi

Izpratne par tūrisma produkta saturu dažādās valstīs ir atšķirīga, tāpēc nozīmīga daļa tūrisma produktu izvēles kritēriji ir atšķirīgi, ko ietekmē tūrista demogrāfiskie rādītāji, no kuriem galvenais ir tautība.

Priekšlikumi
Uzņēmējiem, veidojot tūrisma produktus, nepieciešams izvērtēt kādas tautības klientu loks būs pārsvarā, tad ņemot vērā šo tautību demogrāfisko raksturojumu, veidot atbilstošus tūrisma produktus:

Latvijas tautu pārstāvji priekšroku dotu „dabiskiem produktiem”, kuriem nepiemīt liela samākslotība.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants