Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Špikošana', 1.
  • Referāts 'Špikošana', 2.
  • Referāts 'Špikošana', 3.
  • Referāts 'Špikošana', 4.
  • Referāts 'Špikošana', 5.
  • Referāts 'Špikošana', 6.
  • Referāts 'Špikošana', 7.
  • Referāts 'Špikošana', 8.
  • Referāts 'Špikošana', 9.
  • Referāts 'Špikošana', 10.
  • Referāts 'Špikošana', 11.
  • Referāts 'Špikošana', 12.
  • Referāts 'Špikošana', 13.
  • Referāts 'Špikošana', 14.
  • Referāts 'Špikošana', 15.
  • Referāts 'Špikošana', 16.
  • Referāts 'Špikošana', 17.
  • Referāts 'Špikošana', 18.
  • Referāts 'Špikošana', 19.
  • Referāts 'Špikošana', 20.
  • Referāts 'Špikošana', 21.
  • Referāts 'Špikošana', 22.
  • Referāts 'Špikošana', 23.
  • Referāts 'Špikošana', 24.
  • Referāts 'Špikošana', 25.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Ievads    4
1.  Špikošanas iemesli    5
2.  Skolotāju viedokļi par špikošanu    7
3.  Sarežģītākie špikeru sagatavošanas veidi    10
4.  Skolēnu iecienītākie špikošanas paņēmieni    13
5.  Aptauju rezultāti    16
5.1.  Špikošana un mācību priekšmeti    17
5.2.  Špikošanas paņēmieni    18
5.3.  Špikošana un vieta klasē    19
6.  Špikošana ārzemēs    21
7.  Secinājumi    22
8.  Izmantotie informācijas avoti    23
Darba fragmentsAizvērt

Ievads
Darba tēma: Špikošana.
Šo tēmu es izvēlējos tāpēc, ka špikošana ir ļoti izplatīta un Latvijas skolās tā tiek uzskatīta par kaut ko pašsaprotamu. Sākumā uzskatīju, ka rakstot šādu darbu, būšu nodevusi skolnieku intereses, pastāstot skolotājiem par špikošanas paņēmieniem. Bet kad runāju ar pašiem skolotājiem, visi mani iedrošināja rakstīt par šo tematu, un teica, ka paši augstskolā esot špikojuši un, ka daudzi paņēmieni viņiem jau ir zināmi. Mans darbs it kā nav ļoti aktuāls, jo šī problēma ir ļoti sena, taču ir ļoti maz literatūras, kurā stāstīts par šo tēmu. Mani ļoti ieinteresēja šis temats un es nolēmu to izpētīt sīkāk.
Darba mērķi:
• Izpētīt, cik daudz un, cik bieži skolnieki mēdz špikot
• Noskaidrot dažādus, interesantākos, špikošanas paņēmienus
Darba mērķis nav pētīt plaģiātismu un citu skolnieku zināšanu izmantošanu, vērtēt špikošanas ētiskumu.
Darbs uzdevumi:
• Anketēšana
• Atrodamās literatūras apkopošana
• Anketu grafiska analīze
• Intervijas ar skolotājiem
• Špikeru kolekcijas veidošana
Hipotēze: skolnieki visvairāk mēdz špikot eksaktajos mācību priekšmetos.
Darbā izmantotās metodes:
• Anketēšanas rezultātu apkopošana grafiski
• Literatūras analīze
• Personīgās pieredzes apkopošana
• Intervijas
• Interesantāko špikeru kolekcijas veidošana
Darba struktūra: darbs sastāv no ievada, sešām nodaļām, divām apakšnodaļām, secinājumiem, piecu izmantoto informācijas avotu saraksta un viena pielikuma. Darbā ir seši attēli un septiņas tabulas

Autora komentārsAtvērt
Atlants