Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.05.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Prezentācija 'Tirgus veidi, ietekmējošie faktori. Mārketinga koncepcijas', 1.
  • Prezentācija 'Tirgus veidi, ietekmējošie faktori. Mārketinga koncepcijas', 2.
  • Prezentācija 'Tirgus veidi, ietekmējošie faktori. Mārketinga koncepcijas', 3.
  • Prezentācija 'Tirgus veidi, ietekmējošie faktori. Mārketinga koncepcijas', 4.
  • Prezentācija 'Tirgus veidi, ietekmējošie faktori. Mārketinga koncepcijas', 5.
  • Prezentācija 'Tirgus veidi, ietekmējošie faktori. Mārketinga koncepcijas', 6.
  • Prezentācija 'Tirgus veidi, ietekmējošie faktori. Mārketinga koncepcijas', 7.
  • Prezentācija 'Tirgus veidi, ietekmējošie faktori. Mārketinga koncepcijas', 8.
  • Prezentācija 'Tirgus veidi, ietekmējošie faktori. Mārketinga koncepcijas', 9.
  • Prezentācija 'Tirgus veidi, ietekmējošie faktori. Mārketinga koncepcijas', 10.
  • Prezentācija 'Tirgus veidi, ietekmējošie faktori. Mārketinga koncepcijas', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Marketinga koncepcijas 1 k
● Produkcijas koncepcija (pārdot pēc iespējas vairāk, kontrolējot izmaksas un ražošanas efektivitāti, piem., Forda T-modelis);
● Produkta koncepcija (balstās uz produkta kvalitāti, pieņemot, ka patērētājs izvēlēsies labākas kvalitātes produktu, piem., GM – diversificējot ražošanas līnijas);
● Pārdošanas koncepcija (agresivās pārdošanas un veicināšanas koncepcija, ja reklamēs, tad pirks, pārdevējs ir pirmais, piem., Televeikali);

Mārketinga koncepcijas 2
● Mārketinga koncepcija (balstās uz patērētāju vajadzību analīzi, tālāk uz to bāzes veidojot piedāvājumu to apmierināšanai produktu veidā, piem., Gillette – Venus);
- Orientācija uz efektivitātes rādītājiem,
- Analītiska pieeja tirgus pētījumiem,
- Priekšroka stratēģiskais plānošanai,
- Priekšroka speciālistiem ar augstāko izglītību,
- Darbības mērķtiecīga koncentrēšana uz pircēju segmentiem.

Atlants