• Didaktiskās pieejas izvērtējums. Komunikatīvā pieeja

     

    Eseja2 Pedagoģija

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.01.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Eseja 'Didaktiskās pieejas izvērtējums. Komunikatīvā pieeja', 1.
  • Eseja 'Didaktiskās pieejas izvērtējums. Komunikatīvā pieeja', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Es domāju, ka šī pieeja ļoti veiksmīgi darbojas ar pirmsskolas vecuma bērniem, jo ir zināms, ka valoda jāsāk mācīties pēc iespējas agrāk. Tad arī te bērnam var iemācīt sarunvalodu (svešvalodu) vēl pirms viņš prot rakstīt un zina, kas ir gramatika. Pieaugot skolēna vecumam šo pieeju nevajadzētu izmantot kā pamatpieeju, jo svarīgi ir arī gramatika un tādas lietas. Taču šī pieeja noteikti ir labākā arī pieaugušajiem, kuri nezina svešvalodu, bet gatavojas braukt ceļojumā un vēlas mazliet pārzināt konkrēto svešvalodu.
Dažos gadījumos šī pieeja ir lieliska kā galvenā pieeja, tā ietver daudz pozitīvu emociju un ieinteresētību no skolēnu puses, taču skolās un augstskolās to nevajadzētu lietot kā pamatpieeju valodas apguvē.

Autora komentārsAtvērt
Atlants