Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.12.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Biznesa plāns 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 1.
  • Biznesa plāns 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 2.
  • Biznesa plāns 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 3.
  • Biznesa plāns 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 4.
  • Biznesa plāns 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 5.
  • Biznesa plāns 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 6.
  • Biznesa plāns 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 7.
  • Biznesa plāns 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 8.
  • Biznesa plāns 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 9.
  • Biznesa plāns 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 10.
  • Biznesa plāns 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 11.
  • Biznesa plāns 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 12.
  • Biznesa plāns 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 13.
  • Biznesa plāns 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 14.
  • Biznesa plāns 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 15.
  • Biznesa plāns 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 16.
  • Biznesa plāns 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 17.
  • Biznesa plāns 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 18.
  • Biznesa plāns 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 19.
  • Biznesa plāns 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 20.
  • Biznesa plāns 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 21.
  • Biznesa plāns 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 22.
  • Biznesa plāns 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 23.
  • Biznesa plāns 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 24.
  • Biznesa plāns 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 25.
  • Biznesa plāns 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 26.
  • Biznesa plāns 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 27.
  • Biznesa plāns 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 28.
  • Biznesa plāns 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 29.
  • Biznesa plāns 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 30.
  • Biznesa plāns 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 31.
  • Biznesa plāns 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 32.
  • Biznesa plāns 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 33.
  • Biznesa plāns 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 34.
  • Biznesa plāns 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 35.
  • Biznesa plāns 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 36.
  • Biznesa plāns 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 37.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kopsavilkums    3
1.  Esošā uzņēmuma problēmas definīcija un apraksts    4
2.  Inovatīvās idejas izklāsts    6
3.  Idejas ieviešanas plāns    11
4.  Detalizēta finanšu analīze    16
5.  Pielikums    18
Darba fragmentsAizvērt

Inovācijas plāns veidots pārtikas un nepārtikas preču mazumtirdzniecības uzņēmumam „Rimi Latvia”. Inovatīvā ideja ir izveidot sistēmu, kas ļauj samazināt iepirkšanās laiku. Sistēma aptver:
visu preču elektroniska kataloga – interneta veikala izveidošanu, kurā var ērti iegādāties ikdienas
patēriņa preces;
preču pakošanas nodrošināšanu, kas ļautu taupīt klienta iepirkšanās laiku un palielinātu pircēju
plūsmu veikalā;
preču piegādes dienesta izveidi, kas piegādātu preces uz klienta izvēlēto adresi;
preču izsniegšanas stendu izveidi, kuros var saņemt pirkumus operatīvi, bez rindas;
caur-braukšanas (drive-in) punktu izveidi, kuros klients var saņemt pirkumu, neizkāpjot no savas mašīnas.
Sistēmas lietderīgums, dzīvotspēja un novatorisms pamatots ar šī projekta ietvaros veiktā pētījuma rezultātiem, kas liecina, ka uzņēma klienti vēlas samazināt laiku, ko pavada iepērkoties, ir neapmierināti ar rindu garumiem veikalos un pauž uzticību idejai par piegādi uz mājām un Latvijas tirgus, kā arī kompānijas ekonomisko datu analīzē.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants