Vērtējums:
Publicēts: 27.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakses atskaite', 1.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakses atskaite', 2.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakses atskaite', 3.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakses atskaite', 4.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakses atskaite', 5.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakses atskaite', 6.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakses atskaite', 7.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakses atskaite', 8.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakses atskaite', 9.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakses atskaite', 10.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakses atskaite', 11.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakses atskaite', 12.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakses atskaite', 13.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakses atskaite', 14.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakses atskaite', 15.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakses atskaite', 16.
Darba fragmentsAizvērt

PRAKSES MĒRĶIS
Iepazīties ar moderno tehnoloģiju izmantošanu nozarē. Pilnveidot studijās iegūtās zināšanas un apgūt to izmantošanas iemaņas ar ražošanu, pakalpojumu sniegšanu vai ar pārvaldi saistītu uzdevumu risināšanā.

PRAKSES UZDEVUMI
iesaistīties kādā no organizācijā īstenojamiem pamatprocesiem;
izstrādāt vienam no organizācijā īstenojamiem pamatprocesiem (vienojoties ar organizācijas vadību) detalizētu aprakstu blokshēmas veidā, ievērojot ISO 9001:2000 nosacījumus;
izanalizēt organizācijā īstenoto pamatprocesu atbilstību ISO 9001:2000 nosacījumiem;
novērtēt organizācijā izmantojamās klientu apmierinātības izzināšanas metodes un izstrādāt priekšlikumus to pilnveidošanai.

Uzņēmums AS “Siera Nams” dibināts 1997.gadā kā piena produktu ražotājs un importētājs Latvijas teritorijā. Sākotnēji “Siera Nams” Latvijas tirgū piedāvāja tikai nelielu skaitu ekskluzīvu sieru no centrālās Eiropas un bija vienīgais Eiropas sieru vairumtirgotājs Latvijā. 12 gadu laikā A/S “Siera Nams” ir kļuvis par tirgus līderi importa sieru kategorijā, piedāvājot saviem klientiem ļoti plašu siera sortimentu no Eiropas siera ražotājiem, un nozīmīgāko mājas siera ražotāju Latvijas teritorijā. Tomēr arī konkurenti nesnauž un saglabāt tirgus pozīcijas kļūst aizvien grūtāk.
Uzņēmuma mērķis 2009. gadā ir pārdošanas apjoma palielināšana par 25%. Aizvien pieaugošās konkurences apstākļos tas nav viegls uzdevums, un uzņēmumam jāmeklē jaunas iespējas konkurētspējas palielināšanai. 2004. gadā tika pilnībā reorganizēta pārdošanas un mārketinga nodaļa, 2005. gadā tika uzbūvēta jauna noliktava un sieru fasēšanas cehs. Kopš 2005. gada visi uzņēmuma vidējā līmeņa darbinieki iziet reguārus apmācības kursus un regulāri tiek apmeklētas nozīmīgākās nozares izstādes Eiropā. Tagad ir pienākusi kārta nopietnai A/S “Siera Nams” produktu portfeļa analīzei, jo līdz šim regulāri tika meklēti jauni produkti, bet esošais sortiments un darbs ar to nav ticis pietiekami analizēts.
Kompānijas dibinātāji ir 2 Latvijas uzņēmeji un ārvalstu uzņēmums “Woodville comerce Ltd”. Sākotnējais A/S pamatkapitāls bija 119100 LVL, ko veidoja 1191 akcija.
Uzņēmums “Siera Nams” bija un ir slēgtā tipa akciju sabiedrība, kurā akcijas pieder tikai uzņēmuma darbiniekiem un dibinātājiem, tās netiek ne pirktas, ne arī tās var pārdot izsolē. Uzņēmuma akcijas pieder padomes un valdes locekļiem. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants