Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Reklāma. Reklāmas attīstība', 1.
  • Konspekts 'Reklāma. Reklāmas attīstība', 2.
  • Konspekts 'Reklāma. Reklāmas attīstība', 3.
  • Konspekts 'Reklāma. Reklāmas attīstība', 4.
  • Konspekts 'Reklāma. Reklāmas attīstība', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmas attīstības sociālais un ekonomiskais raksturs. Mūsdienās, lai pārdevēji sasniegtu labākos pārdošanas apjomu un nostiprinātu savu zīmolu tirgū izmanto reizēm neētiskas un nepieņemas metodes. Protams, vienmēr būs reklāmu piekritēji un kritizētāji. Reklāmas kritiķi, nepiekritēji kā reklāmas vājāko posmu redz sociālo un ētisko efektu. Pasaulē ir daudz dažādi standarti. Tas, kas būs pieņemams vienam, otram būs neizprotams un iespējams nepatīkams. Pie ētiskajiem standartiem var pieskaitīt reliģisko pārliecību, rasi, vecumu, izglītības līmeni un sociālo statusu. Visas šīs lietas ietekmē cilvēka skatījumu uz lietām, vērtībām, dzīvi. 1 Visas šīs lietas reklāmas veidotājiem ir jāņem vērā, lai izdzīvotu reklāmas vidē, un nepadarītu savu produktu nepopulāru un neieviestu negatīvu asociāciju tam.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants