Vērtējums:
Publicēts: 25.06.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Viesu nama un kempinga "Ventaskrasti" analīze', 1.
  • Konspekts 'Viesu nama un kempinga "Ventaskrasti" analīze', 2.
  • Konspekts 'Viesu nama un kempinga "Ventaskrasti" analīze', 3.
  • Konspekts 'Viesu nama un kempinga "Ventaskrasti" analīze', 4.
  • Konspekts 'Viesu nama un kempinga "Ventaskrasti" analīze', 5.
  • Konspekts 'Viesu nama un kempinga "Ventaskrasti" analīze', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Pārdošanas veicināšanas pasākumi:
Lai veiksmīgi darboties viesu namam ir nepieciešams veicināt pārdošanas pasākumu, lai piesaistītu jaunus un ieinteresēt esošus klientus. Pārdošanas veicināšanas pasākumi, kurus organizē viesu nams „Ventaskrasti” ir šādas:
• pakalpojumu ir iespējas rezervēt lauku tūrisma asociācijas „LC” mājas lapā www.celotajs.lv ;
• viesu nams periodiski piedāvā akcijas piedāvājumu uz atlaižu portāla www.citylife.lv. Pašlaik darbojas piedāvājums: 50% atlaide uz kempinga mājiņu sešām personām;
• tieša pārdošana uz vietas.
Viesu nama „Ventaskrasti” saimnieks pats aktīvi nodarbojas ar klientu piesaistīšanu, stāstot par to piedāvājumu paziņām un draugiem.
Analizējot viesu namu „Ventaskrasti”, autors secināja, ka māja ir konkurētspējīga un tā ir diezgan kvalitatīvā gan apkalpošanā, gan fiziska stāvokļa aspektā, gan piedāvājumā. Tās mērķtirgus ir strādājošie vietējie iedzīvotāji no tuvākajām pilsētām, ar salīdzinoši augstu ienākuma līmeni. Salīdzinot „Ventaskrasti” ar citiem uzņēmumiem, var redzēt, ka šai viesu mājas ir visas iespējas būt par spēcīgāko konkurentu. Tās trūkumi ir augstas cenas un sertifikācijas neesamība. Kas attiecas uz mārketinga darbību, viesu mājas reklāma nav plaši izplatīta. Viesu nama mājas lapa ir vāji strukturēta, un tās noformējums neatbilst nama stilam un garam.

Autora komentārsAtvērt
Atlants