Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.02.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'SIA "Kopne" konkurences vides izpēte', 1.
  • Referāts 'SIA "Kopne" konkurences vides izpēte', 2.
  • Referāts 'SIA "Kopne" konkurences vides izpēte', 3.
  • Referāts 'SIA "Kopne" konkurences vides izpēte', 4.
  • Referāts 'SIA "Kopne" konkurences vides izpēte', 5.
  • Referāts 'SIA "Kopne" konkurences vides izpēte', 6.
  • Referāts 'SIA "Kopne" konkurences vides izpēte', 7.
  • Referāts 'SIA "Kopne" konkurences vides izpēte', 8.
  • Referāts 'SIA "Kopne" konkurences vides izpēte', 9.
  • Referāts 'SIA "Kopne" konkurences vides izpēte', 10.
  • Referāts 'SIA "Kopne" konkurences vides izpēte', 11.
  • Referāts 'SIA "Kopne" konkurences vides izpēte', 12.
  • Referāts 'SIA "Kopne" konkurences vides izpēte', 13.
  • Referāts 'SIA "Kopne" konkurences vides izpēte', 14.
  • Referāts 'SIA "Kopne" konkurences vides izpēte', 15.
  • Referāts 'SIA "Kopne" konkurences vides izpēte', 16.
  • Referāts 'SIA "Kopne" konkurences vides izpēte', 17.
  • Referāts 'SIA "Kopne" konkurences vides izpēte', 18.
  • Referāts 'SIA "Kopne" konkurences vides izpēte', 19.
  • Referāts 'SIA "Kopne" konkurences vides izpēte', 20.
  • Referāts 'SIA "Kopne" konkurences vides izpēte', 21.
  • Referāts 'SIA "Kopne" konkurences vides izpēte', 22.
  • Referāts 'SIA "Kopne" konkurences vides izpēte', 23.
  • Referāts 'SIA "Kopne" konkurences vides izpēte', 24.
  • Referāts 'SIA "Kopne" konkurences vides izpēte', 25.
  • Referāts 'SIA "Kopne" konkurences vides izpēte', 26.
  • Referāts 'SIA "Kopne" konkurences vides izpēte', 27.
Darba fragmentsAizvērt

Studijdarba mērķis – izpētīt SIA „Kopne” konkurentus un noteikt tā konkurētspēju. Konkurence, ko nozīmē konkurence, ko nozīmē konkurences vides izpēte? Mēs ikdienā sastopamies ar dažādiem konkurences veidiem, bet bieži vien tam nepievēršam uzmanību, mums galvenais, lai precei būtu atlaides, labs apkalpošanas serviss, lai mums sniegtu pienācīgi lielu pakalpojumu klāstu. Dažreiz pat neiedomājamies, ka atlaides, kvalitāte, apkalpošanas serviss ir atkarīgs no konkurences, jo mazāk konkurentu, jo augstākas cenas, sliktāka kvalitāte. Konkurence ir ekonomiska sacensība starp vairākiem tirgus dalībniekiem, kas parasti sacenšās viena veida vai aizstājamo preču tirgū. Ja nepastāvētu sacensība, diez vai, mūsu mājās tagad būtu videokameras, televizori, CD atskaņotāji, uzņēmumam nebūtu nepieciešams izgudrot neko jaunu. Bez konkurences nevar pastāvēt brīvais tirgus. Vai jūs domājat, ka prece ir lētāka, ja šodien uzņēmuma vadītājam ir labs garstāvoklis, vai arī pakalpojumam pieaug garantijas termiņš, jo peļņa ir pārāk augsta, protams, ka nē, tā ir konkurence. Daudzi uzņēmumi neizdzīvo, tomēr mēs zinām, ka izdzīvo vislabākie un, tas ir tas, kas ir vajadzīgs pircējam, lai tirgū būtu tādi dalībnieki, kas spēj piedavāt tikai pašu labāko. Konkurence ir sīva cīņa starp diviem vai vairākiem tirgus dalībniekiem. Kāda būs šī cīņa, ar kādiem līdzkļiem tiks sasniegta uzvara, tā ir tikai uzņēmēja un daļēji arī valsts ziņā, jo valstij ir jāattīsta un jāveicina konkurence. Līdz ar to, kādā veidā jūs panāksiet, lai pircējs mīl tikai jūsu preci vai pakalpojumu, ir jūsu darīšana. Tikai ziniet, ka, ja jūs nesekosiet līdzi konkurentiem, nezināsiet kāds būs nākamais konkurenta solis, vispār nepētīsiet konkurentu vidi un uzsāksiet uzņēmējdarbību bez jebkādas nojausmas, kas ir jūsu tirgus dalībnieki, varu jums novēlēt labu veiksmi, jo jums tā būs ļoti nepieciešama. Sekojot līdzi konkurences vides izmaiņām, un veiksmīga uzņēmējdarbība jums būs garantēta.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants