Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.01.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Karburatora defektu atklāšana un novēršana', 1.
  • Konspekts 'Karburatora defektu atklāšana un novēršana', 2.
  • Konspekts 'Karburatora defektu atklāšana un novēršana', 3.
  • Konspekts 'Karburatora defektu atklāšana un novēršana', 4.
  • Konspekts 'Karburatora defektu atklāšana un novēršana', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Dažādi karburatora darbības traucējumi pirmkārt izpaužas kā braukšanas kvalitātes pasliktināšanās. Par braukšanas kvalitāti ir uzskatāms faktoru kopums, kas nosaka vadītāja subjektīvās sajūtas iedarbojoties uz akcelerācijas pedāli un ko viņš subjektīvi saista ar a/m paātrinājumu. Cilvēka organisms ir ļoti jūtīgs pret paātrinājumu un spēj reaģēt/sajust pat salīdzinoši nelielas izmaiņas. Par iespējami karburatora izraisīto braukšanas kvalitātes pasliktināšanos mēs varam runāt tad, kad izmainot droseļvārsta stāvokli netiek gūts subjektīvi pierasts paātrinājums.
Minētās braukšanas kvalitātes pasliktināšanās pazīmju kopums var pietiekami precīzi liecināt par iespējamiem cēloņiem. Vadītājam ir lietderīgi zināt par šo pazīmju iedalījumu bedre, rāviens, raustīšanās, šūpošanās, slikts ieskrējiens.
Bedre – viegli uztverams un pietiekami ilgs (0,5-5 sec un vairāk) paātrinājuma samazinājums līdz pat tā pāriešanu negatīvā paātrinājumā (ātrums samazinās), kas notiek neskatoties uz droseļvārsta atvēršanu. Bedre tiek raksturota ar tās “dziļumu” – pēc analoģijas ar bedri uz ceļa…
Rāviens – pēc būtības ir līdzīgs Bedrei, bet daudz ierobežotāks laikā (0,1-0,4 sec)
Raustīšanās – rāvienu sērija.
Šūpošanās – vairāku sekojošu Bedru secība.
Slikts ieskrējiens – zema ieskriešanās intensitāte, kas vienlaicīgi liecina par nepietiekamas jaudas attīstīšanu. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants