Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Prezentācija 'Patērētājs kā konkurenci ietekmējošs faktors', 1.
  • Prezentācija 'Patērētājs kā konkurenci ietekmējošs faktors', 2.
  • Prezentācija 'Patērētājs kā konkurenci ietekmējošs faktors', 3.
  • Prezentācija 'Patērētājs kā konkurenci ietekmējošs faktors', 4.
  • Prezentācija 'Patērētājs kā konkurenci ietekmējošs faktors', 5.
  • Prezentācija 'Patērētājs kā konkurenci ietekmējošs faktors', 6.
  • Prezentācija 'Patērētājs kā konkurenci ietekmējošs faktors', 7.
  • Prezentācija 'Patērētājs kā konkurenci ietekmējošs faktors', 8.
  • Prezentācija 'Patērētājs kā konkurenci ietekmējošs faktors', 9.
  • Prezentācija 'Patērētājs kā konkurenci ietekmējošs faktors', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Patērētājs kā konkurences ietekmējošs faktors.
Objekts – Veikalu apmeklētāji

Mērķis – Noskaidrot patērētāja motivējošos faktorus, kas varētu ietekmēt mazo uzņēmumu konkurētspēju, Jelgavā.

Uzdevumi:

1) Aplūkot konkurenci no teorētiskā aspekta;
2)Eksperta viedokļa noskaidrošana;
3)Veicot pētījumu noskaidrot mazo veikalu konkurētspēju;
4)Apkopot iegūtos datus un veikt secinājumus.

Autora komentārsAtvērt
Atlants