Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.12.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Reklāma šodien: nauda un radošums', 1.
Darba fragmentsAizvērt

Lai saglabātu Latvijas radošās reklāmas ir jābūt kritiskajai domāšanai, skatīties uz visu kritiski, uz sevi, citiem un savu darbu. Ne tikai šī īpašība ir vajadzīga, bet arī jāiegulda laiks, lai trenētu prasmes, nepadoties problēmu priekšā un pierādīt savu neatlaidību. Bez šīm īpašībām notiek „citronu bizness”, kā to sauc eksperti, tas nozīmē, ka visas idejas tiks „izspiestas” un reklāmas biznesā vairs vietas nebūs, jo līdz galam „noturās” tikai tie, kas piekopj savas stiprās puses un uzlabo- vājās.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants