Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.01.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Angļu valodas pētnieciskās stundas plāns', 1.
  • Konspekts 'Angļu valodas pētnieciskās stundas plāns', 2.
  • Konspekts 'Angļu valodas pētnieciskās stundas plāns', 3.
  • Konspekts 'Angļu valodas pētnieciskās stundas plāns', 4.
  • Konspekts 'Angļu valodas pētnieciskās stundas plāns', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Atgriezeniskās informācijas ieguve un izmantošana – aprakstīta plāna beigās – skolēnu refleksijas par stundu. Izmantošana – nākamās stundas plānošanai: 1) ja ir palikušas neskaidrības par tematu, tad atgādināt skolēniem nākamās stundas sakumā vai pajautāt vēlreiz ko interesantu viņi darīja pēdējā stundā, par ko runāja utt.; 2) skolotāja pārliecinās vai izmantotas metodes ir derīgas vai nē (atgriezeniskās informācijas ieguve šajā gadījumā - skolēnu vērošana), vai skolēniem pietika laika uzdevumu pildīšanai vai vajag veltīt vairāk laika un tad mazāk uzdevumu, vai bija grūtības ar uzdevumu pildīšanu, vai otrādi, t.i. vai vajag grūtākus/vieglākus uzdevumus, vai skolēniem bija grūtības ar klausīšanas/lasīšanas uzdevumiem (ja bija, tad tieši kādi un apdomāt kā grūtības var novērst) utt. …

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants