Vērtējums:
Publicēts: 05.04.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Teorētisko lasījumu dienasgrāmata pedagoģijā', 1.
  • Konspekts 'Teorētisko lasījumu dienasgrāmata pedagoģijā', 2.
  • Konspekts 'Teorētisko lasījumu dienasgrāmata pedagoģijā', 3.
  • Konspekts 'Teorētisko lasījumu dienasgrāmata pedagoģijā', 4.
  • Konspekts 'Teorētisko lasījumu dienasgrāmata pedagoģijā', 5.
  • Konspekts 'Teorētisko lasījumu dienasgrāmata pedagoģijā', 6.
  • Konspekts 'Teorētisko lasījumu dienasgrāmata pedagoģijā', 7.
  • Konspekts 'Teorētisko lasījumu dienasgrāmata pedagoģijā', 8.
  • Konspekts 'Teorētisko lasījumu dienasgrāmata pedagoģijā', 9.
  • Konspekts 'Teorētisko lasījumu dienasgrāmata pedagoģijā', 10.
  • Konspekts 'Teorētisko lasījumu dienasgrāmata pedagoģijā', 11.
  • Konspekts 'Teorētisko lasījumu dienasgrāmata pedagoģijā', 12.
  • Konspekts 'Teorētisko lasījumu dienasgrāmata pedagoģijā', 13.
  • Konspekts 'Teorētisko lasījumu dienasgrāmata pedagoģijā', 14.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Skolotāja un skolēna mijiedarbība ir viena no svarīgākajām pedagoģijas un skolas dzīves lietām. Skolotājam jābūt vienlīdz kā mediatoram dažādās situācijas, gan arī kā bērna palīgam. Vecākiem arī jāveic savas funkcijas, lai, sadarbībā ar skolotāju, tiktu veikta efektīva bērna audzināšana un izglītošana. Arī skolēnam jāattīstās un jāpievienojas šiem procesiem. Labvēlīga un droša darba vide ir skolēna panākumu atslēga.
1. Skolotājiem un skolēniem savstarpēji ir jāsadarbojas, lai panāktu vēlamo rezultātu abām pusēm;
2. Skolotājiem jābūt kā “glābšanas saliņām” priekš skolēniem, lai skolēns var efektīvi attīstīt savas prasmes skolas dzīvē;
3. Skolotājam jārada droša vide arī vecākiem, un jāapliecina, ka viņam rūp viņu bērns;
4. Skolēniem jānodrošina labvēlīga darba vide, lai tiktu sasniegti gan paša skolēna mērķi, gan arī skolotāja mērķi attiecībā uz bērnu;
5. Skolotāji nedrīkst būt pārāk bargi, taču jāietur sava veida disciplīna, lai neapgrūtinātu darbu gan sev, gan skolēniem;
6. Skolotājam jābūt mundram, jebkurā situācijā, lai uzlabotu izglītības kvalitāti;
7. Ir jāmeklē visi iespējamie veidi, kā sasniegt skolēnus, kuriem ir arī dažādas garīgās atpalicības grūtības.
Skolotāja, skolēna un vecāku mijiedarbību un attiecības laika gaitā būtu jāpēta vēl dziļāk un detalizētāk, lai pēc iespējas efektīvāk panāktu labu un drošu vidi skolēnam, kurš apgūst jaunu vielu, iegūst zināšanas un pieredzi. Noteikti, gan skolotājs, gan vecāki ir atbildīgi par šiem procesiem, taču vislielākā loma šajā ziņā ir pašam skolēnam.

Autora komentārsAtvērt
Atlants