Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'SIA "Madara Cosmetics" analīze', 1.
  • Referāts 'SIA "Madara Cosmetics" analīze', 2.
  • Referāts 'SIA "Madara Cosmetics" analīze', 3.
  • Referāts 'SIA "Madara Cosmetics" analīze', 4.
  • Referāts 'SIA "Madara Cosmetics" analīze', 5.
  • Referāts 'SIA "Madara Cosmetics" analīze', 6.
  • Referāts 'SIA "Madara Cosmetics" analīze', 7.
  • Referāts 'SIA "Madara Cosmetics" analīze', 8.
  • Referāts 'SIA "Madara Cosmetics" analīze', 9.
  • Referāts 'SIA "Madara Cosmetics" analīze', 10.
  • Referāts 'SIA "Madara Cosmetics" analīze', 11.
  • Referāts 'SIA "Madara Cosmetics" analīze', 12.
  • Referāts 'SIA "Madara Cosmetics" analīze', 13.
  • Referāts 'SIA "Madara Cosmetics" analīze', 14.
  • Referāts 'SIA "Madara Cosmetics" analīze', 15.
  • Referāts 'SIA "Madara Cosmetics" analīze', 16.
  • Referāts 'SIA "Madara Cosmetics" analīze', 17.
  • Referāts 'SIA "Madara Cosmetics" analīze', 18.
  • Referāts 'SIA "Madara Cosmetics" analīze', 19.
  • Referāts 'SIA "Madara Cosmetics" analīze', 20.
  • Referāts 'SIA "Madara Cosmetics" analīze', 21.
  • Referāts 'SIA "Madara Cosmetics" analīze', 22.
  • Referāts 'SIA "Madara Cosmetics" analīze', 23.
  • Referāts 'SIA "Madara Cosmetics" analīze', 24.
  • Referāts 'SIA "Madara Cosmetics" analīze', 25.
  • Referāts 'SIA "Madara Cosmetics" analīze', 26.
  • Referāts 'SIA "Madara Cosmetics" analīze', 27.
  • Referāts 'SIA "Madara Cosmetics" analīze', 28.
  • Referāts 'SIA "Madara Cosmetics" analīze', 29.
  • Referāts 'SIA "Madara Cosmetics" analīze', 30.
  • Referāts 'SIA "Madara Cosmetics" analīze', 31.
  • Referāts 'SIA "Madara Cosmetics" analīze', 32.
  • Referāts 'SIA "Madara Cosmetics" analīze', 33.
  • Referāts 'SIA "Madara Cosmetics" analīze', 34.
  • Referāts 'SIA "Madara Cosmetics" analīze', 35.
  • Referāts 'SIA "Madara Cosmetics" analīze', 36.
  • Referāts 'SIA "Madara Cosmetics" analīze', 37.
  • Referāts 'SIA "Madara Cosmetics" analīze', 38.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    4
1.  DARBA PAMATDAĻA    5
1.1.  Teorija par izmantotajām pētījuma metodēm    5
1.1.2.  Kvantitatīvās pētījumu metodes    5
1.1.2.1.  Anketēšana    6
1.1.2.2.  Skala (mērinstruments)    7
1.2.  SIA MADARA Cosmetics īss apraksts    9
1.3.  Anketēšanas rezultāti    12
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    20
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    22
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienu konkurences apstākļos, uzņēmumiem ir jācenšas piedāvāt patērētājiem tādu preci, kura tiem ir nepieciešama un viņi būtu gatavi to iegādāties. Tā kā konkurence ir ļoti sīva, tad katram uzņēmumam ir jāspēj piedāvāt vislabāko variantu. Lai uzzinātu, kādas ir patērētāju vajadzības un vēlmes, jāveic mārketinga pētījums.
Referāta mērķis ir izstrādāt anketu un veikt aptauju, ar kuras palīdzību tiek noskaidrots, kas būtu jāuzlabo SIA Madara Cosmetics darbībā, lai patērētāji vienmēr vēlētos iegādāties šīs firmas produktus. SIA Madara Cosmetics ir Latvijas uzņēmums, kurš nodarbojas ar ekokosmētikas ražošanu un tirdzniecību. SIA Madara Cosmetics produktu izejvielas ir no Baltijas valstīm, tāpēc īpaši piemērotas šajā reģionā dzīvojošām sievietēm.
Mūsdienās, lai samazinātu nelabvēlīgo ietekmi uz veselību, arvien vairāk patērētāju cenšas izvēlēties tādus ražotājus, kas apgalvo, ka viņi pamatā strādā ar dabiskām izejvielām un maksimāli izvairās no nevēlamu ķīmisko sastāvdaļu izmantošanas. Sievietes aizvien vairāk sāk domāt par to, kādu kosmētiku viņas lieto, no kā tā sastāv, vai tur ir dabiskas izejvielas un kur tā ražota.
Referātā tiek analizēti SIA Madara Cosmetics produkti, respondentu viedoklis par tiem.
Referāta darba uzdevumi ir:
Izstrādāt aptaujas anketu
Veikt SIA Madara Cosmetics analīzi, atklājot nepilnības. Jānoskaidro viedoklis par kosmētiskajiem līdzekļiem kopumā, kādi faktori ietekmē patērētājus iegādāties kosmētiskos līdzekļus. Kādi faktori ir izšķirošie iegādājoties produktus. Vai patērētājiem ir pietiekoša informācija par SIA Madara Cosmetics produktiem
Izstrādāt priekšlikumus, kas uzlabotu pieprasījumu pēc SIA Madara Cosmetics produktiem
Referātā tiek izmantota anketēšanas metode, lai uzzinātu respondentu viedokli. Anketēšana tiek veikta 10 respondentiem ar interneta starpniecību.
Kā literatūras avoti pārsvarā tiek izmantoti interneta resursi, jo tajos atrodama pati jaunākā informācija. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants