Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.10.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mārketinga komunikācija. Plānotie un neplānotie ziņojumi', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga komunikācija. Plānotie un neplānotie ziņojumi', 2.
Darba fragmentsAizvērt

3. Nosaukt 2 konkrētus piemērus neplānotai komunikācijai un izanalizēt.
1.piemērs. Veikala “RD Electronics” pārdevējs ir sliktā noskaņojumā, un nav pārāk komunikabls ar klientiem.
– Neplānotā komunikācija izpaudusies tā, ka sliktā noskaņojuma dēļ tiek ietekmēta patērētāja rīcība, turklāt mārketinga speciālisti šo gadījumu nevarēja paredzēt vai izplānot, un tā sekas var būt tādas, ka klients aizejot var vairs neatgriezties, un tālāk izplatīt sliktas atsauksmes par nepieklājīgu personālu. Lai tas neatkārtotos priekšlikums varētu būt vadītajam uzpasēt savus darbiniekus un reizi mēnesi atgādināt viņa darba pienākumus, kā arī ētikas normas.
2.piemērs. Piegādes automašīna ir ļoti netīra un visu dienu tā piegādājusi apģērbu klientiem.

Autora komentārsAtvērt
Atlants