• J.Jaunsudrabiņš "Baltā grāmata". Pedagoģiskās vai psiholoģiskās situācijas, to analīze un secinājumi, izmantošana darbā ar bērniem

     

    Referāts4 Literatūra, Pedagoģija

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.12.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'J.Jaunsudrabiņš "Baltā grāmata". Pedagoģiskās vai psiholoģiskās situācijas, to a', 1.
  • Referāts 'J.Jaunsudrabiņš "Baltā grāmata". Pedagoģiskās vai psiholoģiskās situācijas, to a', 2.
  • Referāts 'J.Jaunsudrabiņš "Baltā grāmata". Pedagoģiskās vai psiholoģiskās situācijas, to a', 3.
  • Referāts 'J.Jaunsudrabiņš "Baltā grāmata". Pedagoģiskās vai psiholoģiskās situācijas, to a', 4.
  • Referāts 'J.Jaunsudrabiņš "Baltā grāmata". Pedagoģiskās vai psiholoģiskās situācijas, to a', 5.
Darba fragmentsAizvērt

3. Jurks pats sevi noniecina.
3.1 Jurku nekad nepiedabūšot paņemt kukulīti un iekost tajā, ubagi neēdot tik smalkas lietas.
3.2 es varu secināt, to, ka Jurks pārāk sevi noniecina. Viņam vajadzētu justies kā varonim citu priekšā, ar tika labu sirdi, tādu čaklumu un nesavtību.
3.3 Darbā ar bērniem šo situāciju var izmantot ļoti veiksmīgi. Tā bērniem ir jāpaskaidro tā, ka nav pareizi domāt, kā domā Jurks, jo neviens nav cienīgs kādu iedalīt ubagos vai bagātniekos. Visiem ir vienādas tiesības, un tie bērniņi, kas varbūt nav nākuši no pārtikušas ģimenes, jūtas nepiederīgi pārējiem, tādēļ arī tiek teikts, ka es jau esmu nabags, man tādas lietas nepienākas, es tās nevaru atļauties. Es uzskatu, ka ir jāpalīdz tiem, kuriem dzīvē varbūt nav veicies, un vecāki nav tie bagātākie. Un, kad šiem nabadzīgākajiem cilvēkiem vēlas palīdzēt, viņiem ir jāpieņem šī palīdzība, nevis jāatrunājas, ka viņi nav to pelnījuši. Visi ir pelnījuši to labāko, bet liktenis no vienmēr ir tas labvēlīgākais pret visiem, ar to ir jāsamierinās, un jāpieņem to ko dod.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants