• Integrēta stunda (vizuālā māksla, rokdarbi, mūzika - valsts eksāmens)

     

    Konspekts7 Pedagoģija

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Integrēta stunda (vizuālā māksla, rokdarbi, mūzika - valsts eksāmens)', 1.
  • Konspekts 'Integrēta stunda (vizuālā māksla, rokdarbi, mūzika - valsts eksāmens)', 2.
  • Konspekts 'Integrēta stunda (vizuālā māksla, rokdarbi, mūzika - valsts eksāmens)', 3.
  • Konspekts 'Integrēta stunda (vizuālā māksla, rokdarbi, mūzika - valsts eksāmens)', 4.
  • Konspekts 'Integrēta stunda (vizuālā māksla, rokdarbi, mūzika - valsts eksāmens)', 5.
  • Konspekts 'Integrēta stunda (vizuālā māksla, rokdarbi, mūzika - valsts eksāmens)', 6.
  • Konspekts 'Integrēta stunda (vizuālā māksla, rokdarbi, mūzika - valsts eksāmens)', 7.
  • Konspekts 'Integrēta stunda (vizuālā māksla, rokdarbi, mūzika - valsts eksāmens)', 8.
  • Konspekts 'Integrēta stunda (vizuālā māksla, rokdarbi, mūzika - valsts eksāmens)', 9.
  • Konspekts 'Integrēta stunda (vizuālā māksla, rokdarbi, mūzika - valsts eksāmens)', 10.
  • Konspekts 'Integrēta stunda (vizuālā māksla, rokdarbi, mūzika - valsts eksāmens)', 11.
  • Konspekts 'Integrēta stunda (vizuālā māksla, rokdarbi, mūzika - valsts eksāmens)', 12.
  • Konspekts 'Integrēta stunda (vizuālā māksla, rokdarbi, mūzika - valsts eksāmens)', 13.
  • Konspekts 'Integrēta stunda (vizuālā māksla, rokdarbi, mūzika - valsts eksāmens)', 14.
  • Konspekts 'Integrēta stunda (vizuālā māksla, rokdarbi, mūzika - valsts eksāmens)', 15.
  • Konspekts 'Integrēta stunda (vizuālā māksla, rokdarbi, mūzika - valsts eksāmens)', 16.
  • Konspekts 'Integrēta stunda (vizuālā māksla, rokdarbi, mūzika - valsts eksāmens)', 17.
  • Konspekts 'Integrēta stunda (vizuālā māksla, rokdarbi, mūzika - valsts eksāmens)', 18.
  • Konspekts 'Integrēta stunda (vizuālā māksla, rokdarbi, mūzika - valsts eksāmens)', 19.
  • Konspekts 'Integrēta stunda (vizuālā māksla, rokdarbi, mūzika - valsts eksāmens)', 20.
  • Konspekts 'Integrēta stunda (vizuālā māksla, rokdarbi, mūzika - valsts eksāmens)', 21.
  • Konspekts 'Integrēta stunda (vizuālā māksla, rokdarbi, mūzika - valsts eksāmens)', 22.
  • Konspekts 'Integrēta stunda (vizuālā māksla, rokdarbi, mūzika - valsts eksāmens)', 23.
  • Konspekts 'Integrēta stunda (vizuālā māksla, rokdarbi, mūzika - valsts eksāmens)', 24.
  • Konspekts 'Integrēta stunda (vizuālā māksla, rokdarbi, mūzika - valsts eksāmens)', 25.
  • Konspekts 'Integrēta stunda (vizuālā māksla, rokdarbi, mūzika - valsts eksāmens)', 26.
  • Konspekts 'Integrēta stunda (vizuālā māksla, rokdarbi, mūzika - valsts eksāmens)', 27.
  • Konspekts 'Integrēta stunda (vizuālā māksla, rokdarbi, mūzika - valsts eksāmens)', 28.
  • Konspekts 'Integrēta stunda (vizuālā māksla, rokdarbi, mūzika - valsts eksāmens)', 29.
  • Konspekts 'Integrēta stunda (vizuālā māksla, rokdarbi, mūzika - valsts eksāmens)', 30.
  • Konspekts 'Integrēta stunda (vizuālā māksla, rokdarbi, mūzika - valsts eksāmens)', 31.
  • Konspekts 'Integrēta stunda (vizuālā māksla, rokdarbi, mūzika - valsts eksāmens)', 32.
  • Konspekts 'Integrēta stunda (vizuālā māksla, rokdarbi, mūzika - valsts eksāmens)', 33.
  • Konspekts 'Integrēta stunda (vizuālā māksla, rokdarbi, mūzika - valsts eksāmens)', 34.
Darba fragmentsAizvērt

Datums: aprīļa 3. nedēļā
Laiks: 80 min
Klase: 1. klase
Stunda: dominante - vizuālā māksla
integrētas – mūzika, rokdarbi
Temats: Taureņi.
Mācību temats: Krāsu nospiedumi . Krāsu daudzveidība.
Mērķis: sekmēt skolēnu emocionālo pārdzīvojumu, attēlojot skaņdarba noskaņu ar krāsām.
Uzdevumi:
1. gūst priekšstatu par krāsu daudzveidību;
2. veicināt skolēnu prasmi strādāt krāsu nospiedumu tehnikā;
3. rosināt skolēnu iztēli;
4. pilnveidot mūzikas klausīšanas prasmes;
5. pilnveidot prasmes attēlot mūziku krāsās;
6. attīstīt prasmi uztvert mūziku emocionāli;
7. nostiprināt prasmi apvilkt un izgriezt šablonu;
8. pilnveidot prasmes darbam ar šķērēm;
9. sekmēt skolēnu emocionālo pārdzīvojumu.

Mācību saturs
Vizuālās mākslas stundā ir integrētas mūzikas un rokdarbu stundās apgūstamās prasmes.
Atbilstoši mācību satura apguves programmai, skolēni turpina pilnveidot prasmes guašas tehnikā un izprast krāsu daudzveidību. Apgūst prasmi strādāt nospiedumu tehnikā.
Nostiprina prasmi apzīmēt un izgriezt šablonu. Griezt pa iezīmētu līniju. Pilnveido prasmi izmantot un droši strādāt ar šķērēm. Pilnveidota skolēnu izpratne par papīra ekonomiju.
Mācās klausīties mūzikas skaņdarbus, raksturot dažādas noskaņas skaņdarbā un uztvert to emocionāli.

Mācību metodes, darba formas un paņēmieni:
• frontālais darbs
• individuālais darbs
• skaņdarbu klausīšanas
• demonstrējums
• saruna
• mācību dialogs

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants