Vērtējums:
Publicēts: 14.04.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Konspekts 'Mūzikas un mākslas festivāls "Bildes"', 1.
  • Konspekts 'Mūzikas un mākslas festivāls "Bildes"', 2.
  • Konspekts 'Mūzikas un mākslas festivāls "Bildes"', 3.
  • Konspekts 'Mūzikas un mākslas festivāls "Bildes"', 4.
  • Konspekts 'Mūzikas un mākslas festivāls "Bildes"', 5.
  • Konspekts 'Mūzikas un mākslas festivāls "Bildes"', 6.
  • Konspekts 'Mūzikas un mākslas festivāls "Bildes"', 7.
Darba fragmentsAizvērt

8. Reklāmas izplatīšanas kanāli (TV, radio, internets, drukātie mediji, flaijeri, vides reklāma, mobilie sakari, akcijas, u.c.)
Par festivālu var uzzināt internetā - draugiem.lv, facebook.com, twitter.com.
Draugos.lv festivālam ir izveidota domubiedru grupa, oficiālā lapa, kurā iespējams pieteikties par lapas sekotāju, uzzināt jaunumus par festivālā notiekošo, apskatīt galerijas, noskatīties informatīvos video, kā arī pasākumu sadāļā pievienota afiša.
Ir izveidots festivāla twitter.com konts, kurā cilvēki var sekot līdzi festivāla jaunumiem un notikumiem, uzturēt komunikāciju – uzdodot jautājumus, izsakot viedokļus, vērtējumu par festivālu. Par dažādām aktivitātēm festivālā cilvēki var uzzināt arī facebook.com izveidotajā lapā.
JCDecaux radītās vides reklāmu uzstādīšana arī ir viens no informatīvās reklāmas veidiem.
Tiek raidīta informatīva reklāma LNT par festivālu norisi, norises vietu utt.
Tuvojoties festivālam flaijeri tiek sūtīti arī uz Rīgas iedzīvotāju pastkastītēm.

9. Mediju plānošana – kā tiek izvēlēti mediji, reklāmas laiks un vieta? Vai pēc tam tiek veikts mediju audits?
Medijus, reklāmas laiku un vietu lielākoties izlemj pati direktore.
Kā mediju audits tiek vāktas publikācijas gan no elektroniskajiem, gan drukātajiem medijiem.

Autora komentārsAtvērt
Atlants